  • 11. Data: 2009-01-21 17:52:33
    Temat: Re: Holfi
    Od: grg12 <g...@c...at>

    Jarosław Sokołowski pisze:
> [...]
    an.html

    > Za 70 złotych? Nie wierzę żeby za siedem dych mi poprawiło głębię
    > sceny dźwiękowej. To musi być jakieś oszustwo.

    Bo płytka to dopiero początek - potrzebujesz jeszcze "certyfikatu
    oryginalności" za 1500. Kpiny że nie działa też nie są na miejscu - w
    końcu on nigdzie nie napisał czyje kolumny będą lepiej grały:) Sprzeda
    kilkaset sztuk i kupi SOBIE jakieś porządne...
    Pozdrawiam
    Grg

  • 12. Data: 2009-01-21 17:57:18
    Od: "tygryseek" <1...@o...pl>

    > Kolejny audioholski wynalazek - wystarczy opanować termotransfer i już
    > można pstrykać takie płytki:

    http://audiovoodoo.freens.pl/
    sprzętofile mogą dostać impotencji ;)

  • 13. Data: 2009-01-21 19:31:39
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Adam Dybkowski wrote:
    > Kolejny audioholski wynalazek - wystarczy opanować termotransfer i już
    > można pstrykać takie płytki:

    Lepiej kupic duze wtyczki i gniazda, troche termokurczy i zapas weza
    ogrodowego i zaczac produkowac sieciowki. :)

    Wielu audiofili dostrzega kretynizm w takich wynalazkach, jak ten holfi,
    ale nawet oni wierza w magie kabli zasilajacych w cenie 5k zl/mb.

    k,

  • 14. Data: 2009-01-21 19:32:40
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 10:54:10 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Czy powiedzenie, żeby sprzedawca wsadził se te płytki w d...
    > będzie w takim wypadku na miejscu? ;-)

    ROTFL!
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 15. Data: 2009-01-21 20:38:23
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Popatrzcie na zakończone aukcje tego gościa,
    > ktos to kupił...
    > Jeszcze lepiej ktos kupił wtyczkę za dwie i pół stówy.

    BTW: Skąd się bierze nowe lampy przy roku produkcji 1955?
    Tyle czasu leżały nieruszane w magazynie? :-o
    http://www.allegro.pl/item532977956_6sn7_philco_nos.
    html

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 16. Data: 2009-01-21 20:39:23
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    tygryseek pisze:

    > http://audiovoodoo.freens.pl/
    > sprzętofile mogą dostać impotencji ;)

    O, nowa domena dla dobrze znanej stronki?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 17. Data: 2009-01-21 20:54:57
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam Dybkowski napisał:

    > BTW: Skąd się bierze nowe lampy przy roku produkcji 1955?
    > Tyle czasu leżały nieruszane w magazynie? :-o

    Tak, sporo takich rzeczy zostało zmagazynowanych, a teraz co i rusz
    ktoś robi odkrycie archeologiczne. Trafiłem kiedyś na informację
    o olbrzymim znalezisku lamp na Bałkanach, odkrytych po rozpadzie
    nieboszczki Jugosławii. Nawet mnie się trafiały odkrycia pokładów
    nowej elektroniki w ilościach półhurtowych z podobnego okresu.

    --
    Jarek

  • 18. Data: 2009-01-22 13:14:35
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    KILu <b...@w...pl> napisał(a):

    > Wielu audiofili dostrzega kretynizm w takich wynalazkach, jak ten holfi,
    > ale nawet oni wierza w magie kabli zasilajacych w cenie 5k zl/mb.
    >
    > k,

    Przed kilkunastu laty pewien znajomy Importer-Dystrybutor Sprzętu Super-Hi-
    Endowego przysłał mi klienta z kompletem wtyków sieciowych Schuko, żeńskich
    IEC i kablem sieciowym instalacyjnym z trzema sztywnymi drutami po 2.5mm2 .
    Zlecono mi wykonanie z tego przewodów zasilających do lampowego wzmacniacza,
    tunera, odtwarzacza kompaktowego i innych klocków.
    Druty z wielkim trudem udało mi się wepchnąć do IEC, bluźniłem sobie pod
    nosem i może coś "chlapnąłem" przy kliencie na temat celowości tej roboty,
    bo straciłem zlecenia od Pana Dystrybutora.
    Wmak

  • 19. Data: 2009-01-25 22:03:38
    Od: KK <k...@o...pl>

> [...]
    > nosem i może coś "chlapnąłem" przy kliencie na temat celowości tej roboty,
    > bo straciłem zlecenia od Pana Dystrybutora.

    Ja kiedys dostałem zlecenie na skopiowanie tej płytki Holfi, ale jak
    popatrzyłem na toto z bliska to celowość roboty zniechęciła mnie znacząco...
    Ale miałem w rękach jeszcze jedno urządzenie z kategorii voodoo,
    mianowicie stabilizator pola elektromagnetycznego (taka czarna sztabka)
    i toto już wywołuje jakieś skutki, np resetuje komputer gdy się
    zbliża/oddala od dysku twardego. Niestety nierozbieralne.
    KK