  • 1. Data: 2018-03-02 17:48:57
    Temat: Holek bez PJ
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Holowczyc wpadl na terenie zabudowanym i stracil PJ na 3 miesiace

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/krzyszto
    f-hołowczyc-wpadł-w-sieci-policji-i-stracił-prawo-ja
    zdy/ar-BBJMnxy

    Ciekawe - czy to te nowe BMW ?

    Ale przy okazji przypomniano stara sprawe

    "Jednak w analizie przygotowanej na zlecenie sądu biegły wykazał, że
    "za wynik pomiaru prędkości należy uznać 161 km/h". To oznacza, że
    Hołowczyc na ograniczeniu do 90 km/h jechał o 71 km/h za szybko, a nie
    tak, jak twierdziła drogówka, o 114 km/h.
    Ostatecznie sąd nie uznał jego apelacji i potwierdził, że rajdowiec
    złamał przepisy ruchu drogowego, sprawę umorzył ze względu na
    przedawnienie. I podkreślił, że jest ono winą kierowcy i jego
    adwokata. Dodatkowo obciążył Hołowczyca kosztami sądowymi. "

    No coz, biegly rzetelnie ocenil film, policzyl srednia predkosc, i sad
    prawidlowo stwierdzil, ze znaczace przekroczenie mialo miejsce.
    Ale ukarac juz nie mogl, bo sie przedawnilo.
    Tylko czy prawidlowo naliczyl koszta sadowe ?

    I czy mial podstawy zwalac na adwokata ? Skoro doprowadzil do
    umorzenia sprawy, to bardzo dobry adwokat :-)

    http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/506774,
    krzysztof-holowczyc-apelowal-w-sadzie-sprawa-umorzon
    a-ale-musi-placic.html

    J.

  • 2. Data: 2018-03-02 18:02:39
    Temat: Re: Holek bez PJ
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    I na co liczy? Że adwokat jest w stanie zanim miną 3 msc. odkręcić sprawę?
    Wizerunkowo było by lepiej gdy posypał głowę popiołem. Trochę śmieszne
    te jego tłumaczenie.

    Robert

  • 3. Data: 2018-03-02 18:05:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 2 Mar 2018 17:48:57 +0100, J.F. napisał(a):

    > Holowczyc wpadl na terenie zabudowanym i stracil PJ na 3 miesiace

    No i dobrze. Najwyraźniej woda sodowa mu poszła do głowy i zaszkodziła
    :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2018-03-02 18:10:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >I na co liczy? Że adwokat jest w stanie zanim miną 3 msc. odkręcić
    >sprawę?
    >Wizerunkowo było by lepiej gdy posypał głowę popiołem. Trochę
    >śmieszne te jego tłumaczenie.

    A liczy na cos ? Opisana apelacja dotyczy poprzedniej sprawy.

    Ale jesli tym razem sfilmowali go tak jak poprzednio, to dobrze
    liczy - adwokat odkreci za rok, i zrobi sie ciekawie.
    Polecą glowy ? Powinny, ale pewnie nie poleca ...

    J.

  • 5. Data: 2018-03-02 18:26:01
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-03-02 o 18:10, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Wańkowski"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A liczy na cos ? Opisana apelacja dotyczy poprzedniej sprawy.
    Tak, wiem. Ale skoro raz się udało. Tylko za pierwszym razem chodziło
    tylko o mandat?

    > Ale jesli tym razem sfilmowali go tak jak poprzednio, to dobrze liczy -
    > adwokat odkreci za rok, i zrobi sie ciekawie.
    > Polecą glowy ? Powinny, ale pewnie nie poleca ...

    Na co liczy? Że udowodnią, że nie miał za niskie ciśnienie w kole?

    Robert

  • 6. Data: 2018-03-02 18:48:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Tak, wiem. Ale skoro raz się udało. Tylko za pierwszym razem chodziło
    >tylko o mandat?

    Tak, ale moze chodzilo o sprawiedzliwosc ?

    >Na co liczy? Że udowodnią, że nie miał za niskie ciśnienie w kole?

    Jesli za pierwszym razem z 204 zrobilo sie 161, a teraz bylo podobnie,
    to nie bylo 113 tylko 89.

    A wiec decyzja o zatrzymaniu PJ byla bezprawna, trzeba przeprosic za
    zabranie, wyplacic odszkodowanie, i ukarac funkcjonariuszy za
    przekroczenie uprawnien i poswiadczenie nieprawdy :-)

    J.

  • 7. Data: 2018-03-02 19:24:03
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-02 o 17:48, J.F. pisze:
> [...]
    > sprawy, to bardzo dobry adwokat :-)
    >

    > http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/506774,
    krzysztof-holowczyc-apelowal-w-sadzie-sprawa-umorzon

    W środku Warszawy, na jednej z ulic nazwanych imieniem wielkiego Polaka
    chętnie wskażę miejsce, gdzie gdyby Policjanci stanęli z suszarką, to w
    ciągu godziny mieliby 30 ustrzelonych z przekroczeniem większym niż 50
    ponad dopuszczalną. Nie wiem dlaczego nigdy tam nie było łapania, a
    byłoby łatwo, oj łatwo nałowić. Spod świateł z rykiem ruszają takie
    GT-Ry i inne mniej lub bardziej domowej roboty łunochody z przerobionymi
    tłumikami, na prostej 500 m pełna pyta i heblowanie przed następnymi
    światłami. Tak 500 razy dziennie, codziennie.

  • 8. Data: 2018-03-02 19:29:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.03.2018 o 19:24, Poldek pisze:

> [...]

    > tłumikami, na prostej 500 m pełna pyta i heblowanie przed następnymi
    > światłami. Tak 500 razy dziennie, codziennie.

    Jest tylko jeden wielki polak na świecie (paradoksalnie nikczemnego
    wzrostu) i na kartoflance nie ma świateł. No i czemu policjanci z
    wielkiej litery? ;)

    Shrek

  • 9. Data: 2018-03-02 21:36:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 2 Mar 2018 18:26:01 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):

    a.pl...

    > Tak, wiem. Ale skoro raz się udało. Tylko za pierwszym razem chodziło
    > tylko o mandat?

    Za pierwszym razem historia była bardziej złożona.
    Hołek jechał grubo 200+, policjanci jak go doganiali, to ich zobaczył i
    gwałtownie zwolnił.
    Policzyłem (dość dokładnie), że w chwili pomiaru jechał 100km/h.

    Sąd go skazał nie na podstawie pomiaru, a na podstawie odległości i czasu
    jaki minął od ruszenia radiowozem, do miejsca zatrzymania z którego
    obliczono prędkość średnią.

    Co pokazuje że sąd podszedł do sprawy dość twórczo - bo pomiar był
    kompletnie do bani.

    > Na co liczy? Że udowodnią, że nie miał za niskie ciśnienie w kole?

    Trudno powiedzieć - policja nierzadko sama publikuje nagrania na których
    jasno widać że policjanci podczas pomiaru jadą o dobre 20km/h szybciej niż
    pojazd który filmują. Do tego zdarzają się wypowiedzi policjantów w mediach
    z których wynika że policjant nie wie jak działa videoradar i sądzi że
    mierzy prędkość pojazdu filmowanego.

    Być może biegły zobaczy nagranie i z niego wyjdzie że przekroczył o mniej
    niż 50.

    I swoją drogą - ciekawe co się wtedy dzieje?

  • 10. Data: 2018-03-02 23:22:22

    Fri, 2 Mar 2018 21:36:21 +0100, w
    <6t7g9pxtpsfg$.159aqfewu2vgn$.dlg@40tude.net>, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> napisał(-a):

> [...]
    > z których wynika że policjant nie wie jak działa videoradar i sądzi że

    No dobra, a jak działa, bo już różne wersje słyszałem.

    W "Uwaga Pirat" widać na rejestratrorze wyraźnie prędkość radiowozu i prędkość
    ofiary. Z reguły ta drugie nie jest jakąś wartością identyczną z pierwszą, choć
    oczywiścia bywa że jest.