-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Holek bez PJ
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <5a99807c$0$31351$65785112@news.neostrada.pl>
<5a9983ab$0$31349$65785112@news.neostrada.pl>
<5a99859f$0$31358$65785112@news.neostrada.pl>
<5a998925$0$987$65785112@news.neostrada.pl>
<6t7g9pxtpsfg$.159aqfewu2vgn$.dlg@40tude.net>
<9...@4...com>
<z...@4...net>
<p7de4m$gdl$5@node2.news.atman.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
Date: Tue, 6 Mar 2018 09:31:46 +0100
Message-ID: <tndobqfa37pw$.dgw646bapa5q.dlg@40tude.net>
Lines: 42
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.39.182
X-Trace: 1520325307 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1000 89.64.39.182:44267
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2626097
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 06 Mar 2018 09:13:51 +0100, Marek napisał(a):
> On Sat, 3 Mar 2018 07:08:24 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:
>> Sprawa jest jeszcze prostsza. Należy mierzyć również odległość
>> między
>> pojazdami. NIe jest to jakaś wyższa technologia.
>
> Ale po kombinowacil i udowadniać że jechało się rzeczywiście 141
> zamiast 161 na ograniczeniu 50?
W tamtej starej sprawie historia wydaje się być jeszcze inna.
Jechał nawet 180km/h, ale zauważył policję zbliżającą się 200 i gwałtownie
zwolnił do 100km/h - i dopiero wtedy wykonano pomiar.
Pomiar który tak naprawdę zawyżył prędkość pojazdu o jakieś 100km/h
(dwukrotnie).
Sąd natomiast oparł się nie o ten pomiar, a o średnią prędkość którą
przejechał radiowóz (i siłą rzeczy też pojazd kontrolowany), między
miejscem gdzie zobaczyli się poraz pierwszy i miejscem kontroli - i tam
wyszło to 160km/h.
> Nie prościej jechać zgodnie z przepisami?
Niby prościej, ale ta metoda pomiaru jest tak nieprecyzyjna, że bez
problemu może wyjść 180km/h komuś kto autostradą jedzie np. 150.
> Ilu było złapanych na ten
> rejestrator w pojeździe, którzy przekroczyli o max 10km/h?
Ale z prawa też wynikają inne rzeczy - np. zatrzymanie prawa jazdy za
ujawnienie przekroczenia o ponad 50km/h.
W tej sytuacji robi się istotne czy przekroczenie było o 49km/h, czy o
51km/h, zwłaszcza że zatrzymanie to jest "automatyczne", bez uznaniowości
ze strony policjanta.
> Założę się, że 0. Na ten "rejestrator na oko" łapią się tylko ci co
> ewidentnie zap... i wyróżniają się z "tłumu".
Może i można by karać każdego któy robi "ziummm" zamiast "brum brum brum",
ale mimo to jednak prędkość trzeba zmierzyć i fakt ten udowodnić, a nie
tylko podejść na zasadzie że "ewidentnie zap...".
Następne wpisy z tego wątku
- 06.03.18 09:36 p...@g...com
- 06.03.18 13:29 J.F.
- 06.03.18 18:46 Cavallino
- 06.03.18 20:45 Kris
- 06.03.18 21:25 j...@i...pl
- 06.04.18 19:05 Budzik
- 06.04.18 19:05 Budzik
- 06.04.18 19:05 Budzik
- 06.04.18 19:05 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-10 Warszawa => Presales Engineer IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS