eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipHelp !!Re: Help !! moje rozwiązanie zawieszania się DSL-a
  • Data: 2003-11-03 22:15:57
    Temat: Re: Help !! moje rozwiązanie zawieszania się DSL-a
    Od: "news.onet.pl" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Darek napisał:
    > Mam łącze Internet DSL 512 od 3 tygodni i od samego początku modem
    > dostarczony przez TPSA zawiesza się conajmniej raz dziennie. 6 krotnie
    > zgłaszałem usterkę w POLPAKU-u za każdym razem podobno coś poprawiano ale
    > rezultatu nie ma do tej pory. Mam w związku z tym pytanie: Czy ktoś miał już
    > takie problemy i jak się to zakończyło?

    ja miałem
    od 2 miesięcy

    telefony dwa razy dziennie do infolini nie ceh mi się o tym gadać.

    Trzeba zrobić tak:

    zadzownić do polpaku. nadadzą ci numer zgłoszenia.
    zadzonić od razu pod 9424 (zgłosznie awarii)
    zapytają cię o numer z polpaka.

    następnego dnia przychodzi Pan i robi pomiary na lini.
    striwerdza, ze linia jest piękna i czysta, ale przekaze sprawę do
    fachowców od polaku.
    następnego dnia trzeba zadzwonić do 9224 z opierdalem ile trwa
    rozpatrzenie awarii. Pani grzecznie stwierdzi, zę u niej w kartotece
    cały czas masz awarię i trzeba czekać.
    Dzwonisz jeszcze dwa razy. W końcu Pan (pewnie inna) stwierdza, że
    przekaże jeszcze raz jako PILNE.

    następnego dnia przychodzą technicy z Polpaku (pewni ci sami, co ci
    zakładali modem). Podłączają laptopa, konfigurują i mówią, że działa.
    Wteyd to do nich, zę TERAZ działa, ale sie zawiesiło dwa razy dzisiaj.

    Powinni to zgłosić dalej (oni będą wiedzieć do kogo). I powiedzą że
    oddzwonią. Oddzownią i powiedzą, że w głownym Polpaku sprawdzili i:
    modem jest sprawny, port na DSLamie jest sprawny i wszystkiemu winna
    jest tłumliwość linii ... bo ... panowie od kabli sprawdzają na prądzie
    stałym, a dla DSL-a trzeba sprawdzać na zmiennym i że zmienią parę w
    centrali.
    Po godzinie modem się wiesza (zmieniają parę) i od tą już chodzi.

    tyle mojej historiii.

    acha w podawania zgłoszenia na 9224 ważne jest podanie, że modem się
    zawiesza "często i regularnie" - to chyba jakieś ich słowo kluczowe.

    I ważne: nie wolno opierdalać panów co przyjdą z polaka do ciebie. Od
    nich zalezy jak szybko puszczą sprawę dalej.

    Wojtek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: