  • 1. Data: 2009-06-16 21:15:27
    Temat: Hartek moim slepym okiem :)
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Hej

    Trochę fotek na szybko z krótkiej wizyty w Hartku :)

    http://www.krystian.witryna.pl/hartek2009

    Kilku fotek nie pamiętam żebym popełnił w związku ze spożyciem, a skoro
    nawet ja się tam gdzieś w kadrze zaplątałem to znaczy że coś w tym musi
    być ;)

    Dzięki raz jeszcze, za rok też przyjadę :)

    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 2. Data: 2009-06-17 06:00:43
    Temat: Re: Hartek moim slepym okiem :)
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Kryhu" <k...@p...pl> wrote

    > Trochę fotek na szybko z krótkiej wizyty w Hartku :)

    No Kryhu, szacun!
    Jedo do czego moglbym sie troszeczke
    przyczepic to naprawde czasem warto
    poprawic kadr cropiac go w PS.
    Oby wiecej takich zdjec.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 3. Data: 2009-06-17 06:19:28
    Od: Rafal K <c...@o...pl>

    Kryhu pisze:
> [...]
    >
    > Kilku fotek nie pamiętam żebym popełnił w związku ze spożyciem, a skoro
    > nawet ja się tam gdzieś w kadrze zaplątałem to znaczy że coś w tym musi

    no, to tera chociaz nikogo nie znam ni chuja ....
    powiedz mi jakiego uzywales aparata ze przy 6400 nie zostawia ziarenkuf,
    he ?
    no i obiektyf ?
    a zeby nie bylo, to jakom rozmiarufke ma ta opona na plocie ?

    G ni

  • 4. Data: 2009-06-17 06:51:16
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kryhu pisze:
    > Hej
    >
    > Trochę fotek na szybko z krótkiej wizyty w Hartku :)
    >
    > http://www.krystian.witryna.pl/hartek2009

    Z ilu ogółem to selekcja ? Wiesz, tak gwoli dyskusji parę wątków niżej
    ... ;)

    Poza tym jesteś jedynym znanym mi fotografem który potrafi zrobić
    zdjęcie na którym Albercik wygląda na trzeźwego :)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2009-06-17 07:19:07
    Od: "Viking" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    Kryhu pisze:
> [...]

    Poza tym jesteś jedynym znanym mi fotografem który potrafi zrobić
    zdjęcie na którym Albercik wygląda na trzeźwego :)

    V-tkacy,;)
    No Magic z ust mnie to wyjołeś:)
    Ten Krychu to czarodziej obiektywa;)

    Pozdr.
    Tomek
    P.S.
    Krychu szacun jak zwykle.:)
    Ale żeś dał Ty komuś swój aparat do ręki? ;)

  • 6. Data: 2009-06-17 07:42:01
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Viking pisze:

    Hej

    > Z ilu ogółem to selekcja ? Wiesz, tak gwoli dyskusji parę wątków niżej
    > ... ;)

    Hyhy, było tego ze 3x więcej ale sporo to serie przy ruchomych
    obiektach, np. szybki Drutek na rowerze ;)
    Sporo też było do skasowania eksperymentów osób podbierających mi
    aparat. Nie pamiętam już kto ale ktoś np. złapał za grip i zanim się
    zorientował że tam też jest drugi spust to poleciało za 20 klatek
    przedstawiających nawierzchnię parkingu, myhyhy

    > Ale żeś dał Ty komuś swój aparat do ręki? ;)

    A tak jakoś jak se wypiłem to mi czujność zaczęła szwankować
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 7. Data: 2009-06-17 07:45:36
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Rafal K pisze:

    Hej

    > no, to tera chociaz nikogo nie znam ni chuja ....

    No, prawie same krzywe gęby ;)
    Na zdjęciu 036 to nawet moja się trafiła

    > powiedz mi jakiego uzywales aparata ze przy 6400 nie zostawia ziarenkuf,
    > he ?

    Nikon D700

    > no i obiektyf ?

    Nikkor 24-70/2.8 i Sigma 50/1.4

    > a zeby nie bylo, to jakom rozmiarufke ma ta opona na plocie ?

    A to nie wiem ;P

    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 8. Data: 2009-06-17 07:53:13
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Spider A.J. pisze:

    Hej

    > Jedo do czego moglbym sie troszeczke
    > przyczepic to naprawde czasem warto
    > poprawic kadr cropiac go w PS.

    Nie da się ukryć że masz rację :)
    Biegam ostatnio z jęzorem do ziemi, a chciałem jednak coś wrzucić.

    > Oby wiecej takich zdjec.

    Dzięki :)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 9. Data: 2009-06-17 10:02:16
    Od: Magic <m...@w...pl>

    A tu moje. Mało i z telefonu ale zawszeć. Taki Dafca np dzięki temu
    przypomniał sobie po czym jebie go reka.

    http://picasaweb.google.pl/Magic2OOzone/Hartek2009Ma
    le#

  • 10. Data: 2009-06-17 19:02:06
    Od: "(pj)" <j...@g...com>