  • 41. Data: 2009-01-15 19:02:27
    Temat: Re: Harmonogram cyfryzacji w PL
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    Wiewior pisze:

> [...]

    Ponieważ to akurat wykonano wzorcowo, bez żadnych problemów dla
    obywateli, należy mieć nadzieję, że to faktycznie jest idealny przykład...

    > Jakie problemy? Rozliczanie i księgowania od początku były tylko w
    > pln-ach. Poza tym chciano uniknąć skojarzeń do wymian pieniędzy
    > organizowanych w czasach PRL-u. A swoją drogą to wymiana franków we
    > Francji też trwała dwa lata.

    A liczenie w starych frankach trwa... no, do dziś to pewnie nie, ale w
    1984 roku jak najbardziej na własne uszy słyszałem.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.astercity.net/~janekr

  • 42. Data: 2009-01-15 19:12:02
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    > Ale w co nie wierzysz?
    > Już teraz dzięki dvb-t mam chyba 8 programów w bardzo dobrej jakości
    > plus chyba ze 4 radiowe.
    > Bez dodatkowej anteny odbieram 4 analogowe, w jakości gorszej.
    > Z dodatkową anteną 5 analogowych.
    >
    > Analogowo niektórych programów radiowych nie jestem w stanie odebrać w
    > ogóle.
    >
    > Więc co tu wierzyć?
    > To są fakty.

    > Ja już mogę, przynajmniej do czasu aż mi nie wyłączą sygnału dvb-t.
    > Ale się nie zanosi.

    no to jsteś w lepszej systuacji, ja na to czekam ze zniecierpliwieniem,
    choćby dlatego by sprawdzić na jakich antenach będzie chodziło.

    pawell

  • 43. Data: 2009-01-15 21:33:55
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 15 Jan 2009 17:04:50 +0100, "vector" <v...@t...com> wrote:

    >Wszędzie trwa to pół roku-rok, na Słowacji po wprowadzeniu Euro chyba
    >tylko 2 tygodnie jeszcze można było płacić koronami, a u nas 2 lata się
    >to ciągnęło, po co tak długo?

    a od kiedy to mamy w Polsce EURO ??? No tak, pije od sylwestra i nie
    zauwazylem (pije z zapasow).

    --
    ThinkXtra

  • 44. Data: 2009-01-15 21:43:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > no to jsteś w lepszej systuacji, ja na to czekam ze zniecierpliwieniem,
    > choćby dlatego by sprawdzić na jakich antenach będzie chodziło.

    Na zwykłych, byle dobrych i nie wprowadzających własnych zakłóceń chodzi.
    A mieszkam ze 40 km od nadajnika, czyli dość daleko.

  • 45. Data: 2009-01-16 06:34:41
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > Na zwykłych, byle dobrych i nie wprowadzających własnych zakłóceń chodzi.
    > A mieszkam ze 40 km od nadajnika, czyli dość daleko.

    Z reguły kupuje tylko te markowe, czy dobre to się okaże.
    Na jakiej Ty odbierasz, a dwa to z tego co piszesz to rozumiem, że
    sygnał cyfrowy odbierasz znacznie lepiej niż analog?

  • 46. Data: 2009-01-16 07:45:16
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    news.neostrada.pl
    użytkownik *vector* napisał(a):

    > Wybrałem idealny przykład na temat zmian w Polsce. Wprowadzało to zamęt
    > np dla cudzoziemców płacących w Polsce

    No tak. Dla etranżerów zmiana systemu nadawania, a zwłaszcza czas jej
    trwania to może być problem ;)

    > problemy z rozliczaniem się w
    > dwóch równoległych walutach aż przez 2 lata, problemy z księgowaniem itp

    Nieprawda. Księgowanie było tylko w nowych PLN. Tylko niegramotni
    przeliczali w zależności od potrzeb stare <---> nowe

    --
    Big Jack
    //////

  • 47. Data: 2009-01-16 07:58:57
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > A jak często jest oglądany?

    Prawie codziennie.
    vari

  • 48. Data: 2009-01-16 08:03:03
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Faktycznie, akurat oni mają do Pisiorów rządzących w mediach najlepsze
    > dojście.

    Ma każdy kto ma forsę.

    > Jak to nie?
    > Zmieniała całkowicie organ który wydaje te decyzje, więc zmieniała
    > wszystko.
    > Przynajmniej potencjalnie.

    Potencjalnie to Państwo Polskie jest w stanie wybudować do mojej wsi drogę
    asfaltową.
    Ma tę "potencję" od 1945 roku kiedy radzieckie czołgi rozjechały ISTNIEJĄCĄ
    PRZED WOJNĄ drogę asfaltową.
    Potencjalnie to jest most na wysokosci Konstancina-Jeziornej na drugą stronę
    Wisły bo przed wojną był.

    > Spojrzyj na temat wątku i sprawdź czy jest w nim tvn.
    > No chyba że twierdzisz iż to tvn decydje o sposobie cyfryzacji tv.

    A TVP decyduje ?
    Przykre to ale właśnie cały problem jest w tym że to TVN i Polsat "pod
    stołem" o tym decyduje.
    vari

  • 49. Data: 2009-01-16 08:08:43
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > Na zwykłych, byle dobrych i nie wprowadzających własnych zakłóceń chodzi.
    > A mieszkam ze 40 km od nadajnika, czyli dość daleko.

    Ja mieszkam 70 km od RTCN Kołowo i mam stamtąd obraz niejednokrotnie lepszy
    niż z C+ (zwłaszcza TVP1 jako dosyłany do tego obiektu profesjonalnym
    łączem).
    TVP2 jest gorsze bo przechodzi przez Studio Emisyjne lokalnego ośrodka TVP a
    tam bardzo traci na jakości (zwłąszcza pasmo luminancji - obraz jest lekko
    nieostry i taki dociera do nadajnika ZTCW).
    Mam na tyle idelany odbiór z anteny naziemnej (fakt - to rozbudowany system
    bo jestem amatorem DXów w TV), że mogę wychwytywać problemy wystepujące w
    łączach dosyłowych (np TVP3 ma jakieś problemy fazowe w zakresie
    chrominancji - kolory są blade i nieco przekłamane).
    vari

  • 50. Data: 2009-01-16 08:55:00
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    net.pl
    użytkownik *pawell32* napisał(a):

    > Z reguły kupuje tylko te markowe, czy dobre to się okaże.

    Jakie są markowe anteny?

    --
    Big Jack
    //////