    From: "ARO" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Handlarze czesciami.
    Date: Sun, 3 Apr 2011 09:11:19 +0200

    Użytkownik "kapec" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:178f.000006b0.4d96ee1f@newsgate.onet.pl...
    > Czy goscie handlujacy czesciami uzywanymi to zryte dekle? A moze oszusci,
    > naciagacze, zlodzieje?
    >[...]
    > Na fotce
    > jest elegancki oryginalny czarny a przyjezdza glut zmeczony pomalowany
    > sprayem.
    >[...]
    > Noz ku wa mac. Czy to zbieg okolicznosci czy regula?

    Ehehe :) życie. Regułą jest, by towar wypchnąć jak najdalej za jak najlepszą
    cenę. A nóż/widelec frajer się nie zwróci o swoje, bo strata czasu, koszty
    wysyłki, zawracanie sobie dupy za kwotę poniżej 300pln (albo 200 - nie
    pamiętam, ale chodzi o brak znamion przestępstwa w świetle prawa), itp. -
    dowolne skreślić/dopisać.

    Jak handlarz nie daje kontaktu mejlowego, lub na taki nie odpowiada - olać.
    Jak nie chce wysłać dokładnych zdjęć i nie potrafi jednoznacznie opisać
    stanu przedmiotu - olać. Jak jest pyskatym chamem - olać. Jak pisze
    mazakiem/farbą po częściach - olać. ...zdaje się że to oczywiście oczywiste.

    Może to trochę inna kategoria, ale już się rozkręciłem. Sytuacja podobna:
    kiedy typ sprzedaje moto za kilkanaście tysi, albo - o zgrozo - handluje
    motocyklami, to do ciężkiej kurwy może chyba normalne fotki porobić!? No
    nie? A nie każdego z osobna przepraszać, że taki ma się aparat do dyspozycji
    i potem żegnać wkurwionego klienta, który przejechał kilkaset kilometrów,
    tylko po to by obejrzeć obdrapańca/połamańca. Po części to wina klienta -
    patrz akapit wyżej - że się wogóle zainteresował taką ofertą.

    Niestety istnieje tzw. reprezentacyjna grupa, na podstawie znajomości której
    stwierdza się, że kupujący do zwyczajni debile. Porównanie allegro do zsypu
    na śmieci jest bardzo trafne.

    pzdr
    --
    ARO