  • Data: 2010-02-14 00:06:23
    Temat: Re: Hamulcowa tarcza pływająca
    Od: robertbig <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Lut, 23:43, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Pierdole.
    > Ty er-big jak juz musisz cos napisac na precle to zawsze jestes taki
    > spiety. Az po sama dupe. *
    >
    > Wyruchal Cie kiedys gej w oczojebnej kamizelce czy jak

    Ni chujeczka ,żaden gej mnie nie "zachaczył"
    Nawet w kamizelce :)

    > Rozluznij sie i wez mi powiedz po co sa rozwiazania z plywajaca tarcza i
    > plywajacym zaciskiem ?
    >
    > Albo w czym sa bo ja sie nie spotkalem, ale tez nie zebym kazde moco
    > macal po kole.

    Sama pływajaca tarcza niewiele znaczy. To taki mały wspomagacz . Żeby
    klocki szybciej chwytały za te tarcze i lepiej tłoczki odbijały.

    Natomiast zacisk , jeśli ma tłoczki "jednostronne", to nie ma
    mozliwości by nie pływał.
    Musi kompensować nierównomiernośc zużywania sie klocków po każdej ze
    stron.
    A czy taki zacisk zaciska :) tarcze pływająca , czy nie ,to mu
    praktycznie wisi...
    Choć przeważnie zaciska pływającą.
    A co !?

    Co inego jeżeli zacisk ma tłoczki po obu stronach. Wtedy nie musi
    pływać. Ale może...chyba ,bo mi sie nie chce myslec ...

    > *
    > Oprocz jednego razu kiedy opisywales jedna trase, no po prostu az sobie
    > gdzies schowalem ten post, tylko stara poczte wcielo.

    Napiąłem sie w swoim żywocie ciut więcej niz raz :)

    Tylko ten napis mnie mierzi od zawsze ...
    Rozumiesz ???