  • 81. Data: 2013-07-12 07:40:21
    Temat: Re: Hamowanie silnikiem na sporym nachyleniu
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Jul 2013 00:11:39 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Nie ostre koło tylko wolne koło.

    Do sygnaturki sobie chyba wpisze, no.

    > I w ten prosty sposób Warczyburga dało się odpalić na pych.

    W domu byl Trabant 601 i dalbym glowe, ze tez dalo sie go palic na popych,
    ale moze mnie pamiec myli.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 82. Data: 2013-07-12 08:07:59
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-07-12 01:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Cavallinujesz...

    Nie, to Tobie argumentów zabrakło. Niestety, teoria może jest i piękna,
    ale jak nie ma tego potrzeby realizować w praktyce, to się tego
    najczęściej nie realizuje i zapomina.

  • 83. Data: 2013-07-12 09:26:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-11, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > W dwusuwie opalanym mieszanką benzynowo-olejową nie należy. Szkoda
    > silnika.

    Abstrahujac od tego to dwusuwy marnie hamuja silnikiem :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 84. Data: 2013-07-12 09:44:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-12 01:00, Użytkownik Budzik napisał:

    > Ale ja nie mówie o uczeniu teorii.
    > Mówie o uczeniu praktyki - hamowania silnikiem, płynnej jazdy.
    > Gdzie widzisz problem, aby tak wyrobione nawyki, nauczone na płaskim nie
    > przeniosły sie na prawidłowa jazde po górach?

    Bo na płaskim nie ma takiej potrzeby hamowania silnikiem jak w górach.
    Kolejna sprawa to kandydat przez te 25 godzin jazd jeszcze za
    mało opanował radzenie sobie z pojazdem aby uczyć go tak skomplikowanej
    czynności jak hamowanie silnikiem na biegu na odcinku stu czy
    mniej metrów. Niech lepiej klasycznie wciśnie sobie sprzęgło i
    zahamuje tym co zawsze.

    Pozdrawiam

  • 85. Data: 2013-07-12 10:29:47
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > taka potrzeba, a nie ot tak. Ludzie nawet ręcznego nie zaciągają,
    > ponieważ to "niepotrzebne". Będzie jeździł regularnie w takie

    Skoro wszyscy im wmawiają, że używanie ręcznego prowadzi do zapiekania się linki...

  • 87. Data: 2013-07-12 11:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Nie,

    TAK

    > to Tobie argumentów zabrakło.

    cavallinowanie to sposób ciecia cytatów i nie ma z dyskusją nic wspolnego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 86. Data: 2013-07-12 11:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail radoslawfl@spam_wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Niech lepiej klasycznie wciśnie sobie sprzęgło i
    > zahamuje tym co zawsze.

    No i to chyba jest przykład, ze nawet na płaskim mozna sie złych nawyków
    nauczyc. W praktyce...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 88. Data: 2013-07-12 11:39:08
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 11.07.2013 17:57, Tomasz Pyra wrote:

    > Ale różnica w benzyniaku między hamowaniem z otwartą a zamkniętą
    > przepustnicą jest niezbyt duża - głównie to zmienia się odgłos.

    No właśnie pytanie co bardziej hamuje - czy ssanie przez zamkniętą
    przepustnicę, czy sprężanie większej ilości powietrza. Gdzieś się krzywe
    przecinają ale w którym punkcie nie mam pojęcia.

    Michoo

  • 89. Data: 2013-07-12 11:39:20
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 11.07.2013 15:22, Myjk wrote:
    > Thu, 11 Jul 2013 12:32:11 +0000 (UTC), Budzik

    > Pewnie że można, ale trzeba myśleć. :> Może dlatego przednie klocki
    > wymieniłem po 80 tys., tylne po 97 w większości jeżdżąc w korkach po Wawie.

    A sprzęgło?

    Michoo

  • 90. Data: 2013-07-12 11:42:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Friday, July 12, 2013, 9:26:29 AM, you wrote:

    > Abstrahujac od tego to dwusuwy marnie hamuja silnikiem :-)

    Przepustnicę mają - jakieś tam opory wprowadza. Tylko, że sensu to nie
    ma.

    --
    Best regards,
    RoMan