eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaHakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędziRe: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.alfa.uwb.edu.pl!not-for-mail
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
    Date: Mon, 28 Aug 2023 20:19:24 +0200
    Organization: : : :
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    References: <ucgepp$1b6fh$1@dont-email.me> <uchlmh$1k9rm$1@dont-email.me>
    <2...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <d...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <2...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <7...@g...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="alfa.uwb.edu.pl:212.33.73.136";
    logging-data="1610010"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    User-Agent: slrn/pre1.0.4-9 (Linux)
    Cancel-Lock: sha1:8XK0flspGhuGLHCS2SBXNIGuNFQ=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:783199
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan Dawid Rutkowski napisał:

    >> "Odcinek izolowany" jest chyba nazwą, którą nie należy się zbytnio
    >> sugerować. Z tego co pamiętam z lektury, "izolowany" był od reszty
    >> trakcji, ale podłaczony do niej przez cewkę zwrotnicy.
    >
    > Hmm, no na pewno czymś ta cewka musiała być zasilona, ale czy na pewno
    > z trakcji? Tak pewnie najłatwiej, no i te same oporniki w tramwaju po
    > drodze - ale aż 600V na cewkę?

    Przecież cały tramwaj po drodze, nie tylko oporniki. Tramwaj do 600V
    przywykły, a na szeregową cewkę niewiele woltów przypada. Grubodrutowa
    zniesie prąd tramwajowy.

    > Oraz wciąż pozostaje problem - w jaki sposób wykryć czy też jaki zrobić
    > układ, żeby reagował na tramwaj przejeżdżający "bez jazdy"/ze ściągniętym
    > pantografem?

    Nie wykrywać. Nie przestawiać. Było już o tym.

    >>> Zaś przystanki - i to jest rozsądne - są też za skrzyżowaniami.
    >> Gdzie tak jest? Jak sobie tam radzą z kolejką tramwajów blokujących
    >> skrzyżowanie?
    >
    > Dlaczego miałyby blokować skrzyżowanie?

    Bo jak przystanek jest za, to następny tramwaj musi stanąć na. Mógłby
    przed, ale spada przepustowość, bo mogą się światła zmienić.

    > A na przystanku przed skrzyżowaniem to nie blokują?

    Nie. Między skrzyżowaniami może się zmieścić całe stadko tramwajów.
    A sam przystanek potrafi być dwutramwajowy.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: