  • Data: 2023-08-28 19:46:55
    Temat: Re: Hakowanie infrastruktury za pomocą wyrafinowanych narzędzi
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28/08/2023 19:35, J.F wrote:
    > Stac gdzies w rejonie, w którym zatrzymują pociagi.

    Nadać raz i przenieśc się 20km.

    > Uwaga - mam na mysli mniej fikusne samochodziki, co ustalą dokładny
    > czas nadejscia sygnału.

    Ale ten sygnał jest bardzo słaby, to 4W nadajnik. Musiałbyś mieć te
    samochodziki w promieniu kilkudziesięciu km max. A wtedy, jesli to jakiś
    przechodzień, nie będzie się dało go nakryć, zanim dojedziesz. Wtopi się
    w tłum, chaszcze albo posterunek policji...

    > Tylko jak debile są leniwi, i puszczają z bloku, to na drugi dzien
    > mozna obstawic okolice.

    Dlatego jak mówię, nie ma problemu, debili się łapie, nastolatków
    chwalących się na tiktoku da się znaleźć.

    Ale jak się pojawi koncepcja sabotowania, to sprawa bedzie znacznie
    trudniejsza. Ktoś, kto wie co robi, może być bezkarny latami. W końcu on
    nie musi być nawet w miejscu nadawania. On może powiesić w lesie
    odbiornik i użyć go za 3 miesiące, z Australii, wysyłajac SMSa.