eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaHak i czujniki cofaniaRe: Hak i czujniki cofania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
    .pl!news-out2.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!xindi.nntp.kabelfoon.nl!xlned.
    com!feeder3.xlned.com!feeder.news-service.com!postnews.google.com!j24g2000yqa.g
    ooglegroups.com!not-for-mail
    From: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Hak i czujniki cofania
    Date: Tue, 8 Dec 2009 23:18:12 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 16
    Message-ID: <9...@j...googlegroups.com>
    References: <hfefpn$d1g$1@inews.gazeta.pl> <hfjgr2$i9f$1@inews.gazeta.pl>
    <hfkr70$rgl$1@inews.gazeta.pl> <hfmc8r$1rl$2@news.onet.pl>
    <hfmj4q$nh1$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 194.180.1.201
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1260343092 20419 127.0.0.1 (9 Dec 2009 07:18:12 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Dec 2009 07:18:12 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: j24g2000yqa.googlegroups.com; posting-host=194.180.1.201;
    posting-account=oX9KjAkAAAAd6uxfSJzVFO4epp7UYWDm
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.1 BRUDEISA2
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US; rv:1.9.1.5)
    Gecko/20091102 Firefox/3.5.5,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:577343
    [ ukryj nagłówki ]

    On Dec 8, 11:14 pm, Jerry1111
    <j...@w...pl.pl.wp> wrote:

    > Haki musza byc demontowane, zeby ten co Ci w dupe wjezdza nie pogniotl
    > sobie za bardzo przodu (co jest poronionym pomyslem),

    Nieprawda. Hak musi być demontowalny po to, żeby jak Ci kto w dupe
    wjedzie, nie uszkodził Ci kręgosłupa od razu.
    Hak jest kotwiczony do sztywnej części struktury pojazdu i praktycznie
    likwiduje tylną strefę ochronną od zderzaka zaczynając a na strefie
    zgniotu kończąc. Uderzenie idzie od razu w kabinę pasażerską. Bez haka
    uderzany jest elastyczny zderzak, jak uderzenie silne, to zgniata się
    tył, a do pasażerów dochodzi już osłabiony udar.

    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: