  • 1. Data: 2009-08-26 19:26:13
    Temat: Hager HZI811
    Od: rrrrrrrrrrr <...@...com>

    Witam, szukam jakiejś dokumentacji lub instrukcji do sterownika
    przełącznika zasileń Hager HZI811 (na szynę ISO)
    Na stronie producenta w ogóle nie ma takich dokumentacji (grupa Hager)
    a googlownica podaje tylko kilka linków do sklepów i to na dalekim
    wschodzie.
    Chodzi mi głównie o możliwośc monitorowania po przez gniazdo RJ45
    To jest ethernet, RS232 czy jeszcze coś innego ?
    Może ktoś posiada (najchętniej w pdf ) jakiś manual czy informację jak
    sie do tego podłączyć. urzadzenie pracuje więc nie uśmiecha mi się robić
    eksperymentów w ciemno (serwerownia i UPS 60kVA)
    Pozdrawiam
    Romek

  • 2. Data: 2009-08-26 19:47:48
    Temat: Re: Hager HZI811
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-08-26 21:26:13 +0200, rrrrrrrrrrr <...@...com> said:

    > Na stronie producenta w ogóle nie ma takich dokumentacji (grupa Hager)

    Jak nie publikują, to napisz maila do producenta... może na życzenie
    udostępnią dokumentację.

    --
    DJ