  • Data: 2011-05-23 20:59:30
    Temat: Re: HUB USB 2.0 - odkurzacz
    Od: " Wmak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek P. <j...@g...com> napisał(a):

    > Jest to wina i zasilacza, co przepuszcza "szpilki" i huba, ze od nich sie
    > wiesza. I samego odkurzacza, ze tak sieje.
    > Od listwy pozal-sie-Boze-przeciwzaklóceniowej, która zapewne ma w sobie
    > jedynie warystor i nic wiecej takie zaklócenia nie znikna. Pokombinuj z
    > innym zasilaczem moze.
    >
    > J.

    Może to nie zakłócenia i jakieś szpilki powodują kłopoty tylko impuls prądu
    przy starcie silnika odkurzacza, powodujący chwilowy spadek napięcia na
    wyjściu zasilacza.
    Może w zasilaczu są za małe (od nowości lub wyschłe ze starości) kondensatory
    elektrolityczne i nie magazynują dostatecznie dużo energii , by utrzymać
    napięcie przy chwilowym spadku napięcia.
    Jeśli odkurzacz ma regulację obrotów to można przetestować uruchamianie na
    najwolniejszych.

    Warto spróbować innego zasilacza, najlepiej o większym prądzie znamionowym.
    U mnie przy krótkim przygaśnięciu świateł ( jakieś przełączania w sieci
    zasilającej) modem od AsterCity blokuje się - gasną wszystkie lampki i trzeba
    go odłączyć na dłuższą chwilę by się zresetował.