  • 11. Data: 2010-04-09 12:24:56
    Temat: Re: HTPC - konkretna pomoc
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <...@...pl> napisał w wiadomości news:

    > dzieki za namiary i przyjrze sie.

    Teraz już masz nowsze chipsety z jeszcze lepszą kartą grafiki.
    Jak kupowałem akurat wchodził chipset 790, ale cena była zbyt wysoka.

    BTW: A może chcesz odkupić sprzęt już złożony i skonfigurowany ode mnie?
    Obecnie wystarczyłby mi zwykły tuner combo.

    >A jak wyglada sprawa z glosnoscia
    > zestawu

    Zestaw jest wyraźnie cichszy niż zwykły komp i niewiele głośniejszy od pvr
    Cyfry, który też miał wiatraczki (aczkolwiek nie kręciły się ciągle).

    > i ile caly zestaw pobiera pradu?

    Nie mierzyłem.
    Ale po to dawałem kartę na płycie i energooszczędny proc, aby minimalizować
    zużycie.
    Ktoś kiedyś mierzył na dvhk, że mocniejszy, a więc bardziej prądożerny
    zestaw zadowalał się średnio 90W.
    Oczywiście w trybie hibernacji, czyli przez większość czasu żre mniej prądu
    niż pvr Cyfry, który działa non-stop.

  • 12. Data: 2010-06-08 15:10:58
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    <...@...pl> wrote in message

    > dzieki za namiary i przyjrze sie. A jak wyglada sprawa z glosnoscia
    > zestawu i ile caly zestaw pobiera pradu?

    http://www.gigabyte.pl/products/mb/specs/ga-ma78gm-s
    2h_10.html z AMD
    Athlon II X2 245 pobiera ok 65W, w stresie do 100W.
    A siedzi toto w takiej obudowie:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1076412-150.ht
    ml#7315064

    Qwinto