  • 11. Data: 2013-01-11 11:53:12
    Temat: Re: HTC One X czy iPhone5?
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Rozważam wymianę swego wysłużonego, 2 i 1/2 rocznego iPhone4 na coś
    > nowszego...

    Powiedział bym ci że SGS 3 ale ty chyba masz na niego uczulenie :)

    Tel rewelacyjny, nic się nie tnie, dobry ekran, chyba wszystkie najnowsze
    bajery technologiczne jakie można włożyć do telefonu.
    Wada ... nie wiem czy byś się przyzwyczaił do dużego ekranu choć od HTC jest
    niewiele większy, szerokość ta sama, tylko jest min dłuższy ale za to
    lżejszy i ma slot SD w razie czego.

  • 12. Data: 2013-01-11 14:22:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > jest niewiele większy, szerokość ta sama, tylko jest min dłuższy ale za to

    Nie mam uczulenia ale jest na oko wyraźnie większy - może przez tą
    grubszą ramkę wokół w sumie LCD o podobnych rozmiarach do tego w HTC.
    SGS3 wygląda niestety jak dachówka i do tego jest obrzydliwie obły ;-)

  • 13. Data: 2013-01-11 15:03:36
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

> [...]
    > grubszą ramkę wokół w sumie LCD o podobnych rozmiarach do tego w HTC.
    > SGS3 wygląda niestety jak dachówka i do tego jest obrzydliwie obły ;-)

    No własnie wizualnie wydaje się sporo większy ale jak się przyłoży jeden do
    drugiego to już jest zupełnie inaczej, tylko w pionie się różnią.

    Mam HTC DHD ale ostatnio sporo działałem na SGS3 i zauroczył mnie ten
    telefon mimo wcześniejszych obaw właśnie o wielkość. Szkoda że nie możesz
    pożyczyć od kogoś na parę dni i potestować, z nowych tel polecam też
    popatrzeć na ofertę Sony mają całkiem fajne modele.

  • 14. Data: 2013-01-11 16:25:16
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:
> [...]
    > pożyczyć od kogoś na parę dni i potestować, z nowych tel polecam też
    > popatrzeć na ofertę Sony mają całkiem fajne modele.

    Dzięki za rekomendację, popatrzę się bliżej, może się oswoję ;-)

  • 15. Data: 2013-01-11 19:25:43
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    Mam HTC DHD ale ostatnio sporo działałem na SGS3 i zauroczył mnie ten

    > Dzięki za rekomendację, popatrzę się bliżej, może się oswoję ;-)

    wytnij kawałek kartonu o wielości i grubości telefonu, potem go złap
    jedną ręką i spróbuj wybrać numer telefonu kciukiem. jak dasz radę - to
    nie musisz się martwić o rozmiar. jeśli jednak tak czy siak używasz
    telefonu dwoma rękami, kup sobie Note!
    ToMasz

  • 16. Data: 2013-01-11 20:21:23
    Od: atm <...@v...pl>

    > Dzięki za rekomendację, popatrzę się bliżej, może się oswoję ;-)

    Wez tez pod uwage SGS2. W SGS3 przy typowych zastosowaniach ciezko
    wykorzystac dodatkowa moc, jak sam zauwazyles jest wiekszy a ficzery
    wystepujace w SGS3 sa wg mnie malo praktyczne, poza tym i tak zawitaja
    przy najblizszej aktualizacji w SGS2. Telefon ten jest mniejszy,
    latwiejszy zasiegowo ekran, wyswietlacz samoled PLUS itd. Podsumowujac -
    nie widze wyraznych czynnikow zachecajacych do zakupu SGS3 (jakosc foto
    tez zblizona).

  • 17. Data: 2013-01-11 23:15:54
    Od: Filip <f...@f...pl>

    On 11-01-2013 20:21, atm wrote:

> [...]
    >latwiejszy zasiegowo ekran, wyswietlacz samoled PLUS itd. Podsumowujac -
    >nie widze wyraznych czynnikow zachecajacych do zakupu SGS3 (jakosc foto

    Sgs 3 miałem w ręce i Xperię S i wyobraźcie sobie, że przez kształt
    telefonu, bardziej przeszkadzały mi rozmiary Eski. Z drugiej strony Sony ma
    lepszą jakość i moją ulubioną zakładkę.

    -----------------------------------
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 18. Data: 2013-01-12 09:54:22
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 10.01.2013 atm <...@v...pl> napisał/a:

    > Duzo jest lepszych lub gorszych zestawien:
    > http://www.wpcentral.com/iphone5-versus-lumia-920
    >
    > Co do HTC, telefony tej marki nigdy nie byly do przodu z jakoscia zdjec,
    > do niedawna nakladka byla czyms pozytywnie wyrozniajacym, teraz
    > niekoniecznie. Design jest fajny, ale jak sam zauwazyles wykasowali slot
    > mSD. W Europie daja 32GB a w One X+ bodajze 64GB co jest w zupelnosci
    > wystarczajaca iloscia.

    A nie zwróciłeś uwagi że Przemol "pyta" u nas o model, który jest inny w US
    i inny w EU, wsparty testem w którym ten HTC( nie najlepszy zresztą) wypada
    gorzej od IP5?
    Ale z Lumią to jest niezły pomysł, dawno nie było (od premiery L800), dobrego
    trollingu o WP.
    Przemol kup Lumię, będziesz zadowolony.

    --
    kakmarathmaildotcom

  • 19. Data: 2013-01-12 10:18:08
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl>

    W dniu 11.01.2013 o 14:22 Pszemol <P...@p...com> pisze:

    > Nie mam uczulenia ale jest na oko wyraźnie większy - może przez tą
    > grubszą ramkę wokół w sumie LCD o podobnych rozmiarach do tego w HTC.
    > SGS3 wygląda niestety jak dachówka i do tego jest obrzydliwie obły ;-)

    Kiedy zastanawiałem się ostatnio nad zmianą telefonu, też brałem pod uwagę
    HTC One X, ale przegrał w dużej mierze z uwagi na brak slotu kart SD.
    Zdecydowałem się w końcu na SGSa i, szczerze mówiąc, to jest najlepszy
    telefon, jaki miałem do tej pory w rękach. Przyłączam się do opinii
    przedmówcy - nic się nie tnie, rewelacyjny ekran (niestety piksle są
    ułożone bodaj w jodełkę, co mnie najpierw martwiło, ale szczerze mówiąc w
    tej chwili nawet nie zwracam na to uwagi), bardzo wydajny procesor (z
    ciekawości zainstalowałem sobie Novę 3, to już jest mniej więcej o rząd do
    góry licząc od engine'a Q3), rewelacyjnie ogląda się filmy (przejdź się do
    jakiegoś salonu z wystawionym SGSem i obejrzyj sobie filmik prezentacyjny,
    bodaj "Wonders of nature"), nie ma zbyt wielu rzeczy, do których można
    byłoby się przyczepić.

    Do minusów należy oczywiście bateria - przy normalnym (w sensie:
    smartfonowym) cyklu używania, czyli sieć komórkowa, wifi, gry, rozmowy,
    wiadomości, email - masz baterię na 12-24 godziny. Kwestią może być też
    rozmiar - Note to nie jest, ale i tak jest już dosyć duży - pytanie, czy
    nie będzie zawadzał Ci w kieszeni. Chyba tylko tyle przychodzi mi do głowy.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 20. Data: 2013-01-12 20:20:03
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 11 Jan 2013 15:03:36 +0100, Chris wrote:
    > No własnie wizualnie wydaje się sporo większy ale jak się przyłoży jeden do
    > drugiego to już jest zupełnie inaczej, tylko w pionie się różnią.

    Galaxy S* ogolnie wygladaja duze, ostatnio w robocie kumpel mial SGS2
    lezec na stole i pierwszy moj komentarz -- ,,o jakie wielkie''. Po
    przylozeniu do Sensation -- 1:1 :-)

    Nie wiem skad się bierze to zludzenie, ale cos na rzeczy jest...
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns