  • 1. Data: 2011-02-14 09:05:11
    Temat: HP Laserjet 2100 czy 5N
    Od: jcvklashfjash <f...@f...csk>

    Jestem na kupnie używanej laserówki i waham się między HP Laserjetem
    2100 a 5N. Ceny zbliżone, a nie do końca wiem jak jest z awaryjnością i
    wytrzymałością (używałbym jej w domu, niezbyt często). Co możecie
    doradzić? A może jakiś inny model, równie tani w eksploatacji?

  • 2. Data: 2011-02-14 09:40:39
    Temat: Re: HP Laserjet 2100 czy 5N
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-02-14, o godz. 10:05:11
    jcvklashfjash <f...@f...csk> napisał(a):

> [...]
    > i wytrzymałością (używałbym jej w domu, niezbyt często). Co możecie
    > doradzić? A może jakiś inny model, równie tani w eksploatacji?

    5N to generacja starsza niż 2100 wiec ta druga powinna być szybsza.
    Poza tym 2100 ma 1200 dpi a 5N 600. 2100 ma port irda- zdarzało mi się
    drukować z palmtopa przez ten port. 5N ma print serwer - goła 2100 nie
    i jeśli potrzeba do musisz dokupić albo szukać od razu wersji 2100n
    albo 2100tn. Obie drukarki nie do zajechania - warto tylko zwrócić
    uwagę na stan sprężyn w podajniku i wałków pobierających papier bo po
    dłuższej eksploatacji guma parcieje i pojawiają się problemy z
    pobieraniem papieru. Ogólnie stare duże drukarki laser mono HP są
    ciężkie do zarżnięcia mechanicznego a i tonery są tanie bo bez żadnych
    chipów i mimo że wałki światłoczułe są w kasetach to bardzo trwałe i
    napełniać je można bez problemu. Ja w sumie brałbym 2100 ale to dlatego
    że mam kilka sztuk. W tym 2 w księgowości gdzie wydruków jest bardzo
    dużo.

    Zdrówko