  • Data: 2017-05-10 09:18:49
    Temat: Re: HP DeskJet 2130 Kupić? Nie kupić?
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zmartwie Cię. W tym wypadku wygląda właśnie dobrze. Pytający dostał
    > opcje reanimowania starego sprzętu i jest to tańsza niż kupno nowego.

    porównianie z autami, jest o tyle nie trafne, że auta rdzewieją, a ich
    przebieg, czasami nawet 10 letni, powoduje że jakakolwiek naprawa staje
    się nieopłacalna. ja jednak polecałem starą drukarkę, która powstała gdy
    priorytetem była trwałość a nie dojenie klienta. czyli kup auto które
    może przejechać spokojnie milion kilimetrów, nie zardzewieje, a
    zasilanie w paliwo jest śmiesznie tanie. kupisz takie auto ? nie bo...
    tu o ile pamiętam nie padła odpowiedź, albo była "z dupy"

    ToMasz
    Ps przypominam że polecałem cokolwiek z hp na tuszach 15, 45, 78