  • Data: 2011-03-07 20:09:12
    Temat: Re: HP 625 Turion - jakie opinie o tym HP?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "qwerty" napisał w wiadomości grup

    > Kupiłbym ponownie, zwłaszcza, że wtedy kosztował 2500 zł. Jeśli ten HP 625
    > jest następcą mojego HP 500 - można brać.

    Mam mercedesa tzw. beczkę. Mimo, że bita jeździ nawet na oleju roślinnym.
    Kupiłbym kolejny samochód tej marki mimo, że nowe z salonu więcej czasu
    spędzają
    w serwisie bo elektronika siada, albo mają problem z korozją.

    No, no... ależ kolega utarł mi nosa.

    Znajdź kogoś, kto ma 4 letnie doświadczenie z modelem, o który pytał mój
    przedmówca. Nie da się? Pech.

    Na co komu opinia od osoby, która kupiła laptopa miesiąc temu i jeszcze nie
    może powiedzieć, jak komputer spisuje się po latach.