  • 1. Data: 2012-06-25 11:19:43
    Temat: HONDA CBR 954 HTEV Eliminator
    Od: m...@g...com

    Witam
    Czy moze ktos pomoc w sprawie eliminatora HTEV w 954?
    Chcialbym kupic lub gdzies dorobic ale nie moge nigdzie znalezc. Swoj zawor juz
    zablokowalem ale nie jestem zadowolony.
    Dajcie znac jezeli ktos cos wie.
    Dzieki
    Maciek

  • 2. Data: 2012-06-25 14:17:27
    Temat: Re: HONDA CBR 954 HTEV Eliminator
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 czerwca 2012 11:19:43 UTC+2 użytkownik m...@g...com
    napisał:
> [...]
    > Czy moze ktos pomoc w sprawie eliminatora HTEV w 954?
    > Chcialbym kupic lub gdzies dorobic ale nie moge nigdzie znalezc. Swoj zawor juz
    Moze najpierw napisz co chcesz osiagnac i jaka aktualnie masz sytuacje.
    Silnik zaworu jest czy nie ma?
    Zawor chcesz wywalic czy zostawic?

    Ogolnie w Hondzie nie da sie odlaczyc silnika od wiazki bez swiecenia sie kontrolki
    FI. Jesli chcesz wywalic zawor to tylko zawor. I linki. Silnik zostaje na motocyklu i
    jest podlaczony do wiazki.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 3. Data: 2012-06-25 16:30:44
    Od: m...@g...com

    Ja juz swoj zawor wybebeszylem. Tzn odlaczylem linki, zabezpieczylem je a obudowe
    zaworu zaslepilem.
    Czyli jest to teraz pusta komora. Wszystko jest OK ale mam nowy wydech i chce
    zamapowac PCIII a nie chce tego robic z taka partyzantka w srodku ukladu.
    Dlatego chce kupic lub dorobic element ktorym zastapie caly HTEV i dzieki temu
    spaliny beda prowadzone oddzielnie z kazdego cylindra az do tlumika.
    Wypruty HTEV na pewno nie pozwala na odpowiednie odprowadzenie gazow plus robi troche
    wibracji a ja chcialbym zeby to bylo porzadnie, tym bardziej ze mam zamiar dac sprzet
    na dyno a jak juz mam placic za mape to chce zeby bylo idealnie.
    Mam nadzieje ze cos podpowiecie.

  • 4. Data: 2012-06-25 17:01:03
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-25 11:19, m...@g...com pisze:
> [...]
    > Czy moze ktos pomoc w sprawie eliminatora HTEV w 954?
    > Chcialbym kupic lub gdzies dorobic ale nie moge nigdzie znalezc. Swoj zawor juz

    http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/232515
    //

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2012-06-25 17:38:57
    Od: m...@g...com

    No widzialem te rzeczy ale to w ameryce tylko maja :)

    Wymysliem ze wyjme caly swoj zawor i dam do przerobienia. Tzn wytna caly srodek i
    miedzy te 2 plutki wspawaja 4 rury zachowujac wymiary calosci.

    To powinno zadzialac...