  • Data: 2011-06-22 21:52:10
    Temat: Re: HDMI z Ethernet
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "[MF] PL" <s...@w...pl> wrote in message
    news:ittkin$q1r$1@mx1.internetia.pl...
    > Otóż o routerze pisałem zanim jeszcze kolega "jurkas" podał linki z dosyć
    > dokładnym opisem. Wiadomo, że na jednym adresie ip
    > połączenie nie zadziała, stąd mój pomysł o wbudowanym routerze.

    Nie chcę routera w telewizorze - musiałbym wtedy i swój komputer
    do telewizora podłączać. Właśnie o to chodzi, że w telewizorze ma być
    tylko switch, a router, często bezprzewodowy, gdzieś w mieszkaniu.
    Telewizor mógłby się łączyć z tym routerem tak jak laptop po wifi.

    > Tu odniosłem się do stanu faktycznego. A hubów od lat już się nie używa.

    Co nie znaczy że nie mógłby tam być w TV jakiś hub.

    > Daj spokój ...

    Cieszę się, że już wiem czym się różnią :-)