  • 1. Data: 2012-09-07 14:14:30
    Temat: Re: HD6870 Gigabyte - dwa monitory (DVI) + projektor (HDMI) - problem
    Od: Michal <u...@i...pl>

    W dniu 2012-09-05 20:19, vcore pisze:
    > Kupiłem dziś projektor (BenQ W710ST jeśli to ma znaczenie), podpiąłem
    go za pośrednictwem kabla HDMi do wyjścia w karcie graficznej i chwilę
    później pojawił się on w Catalyst Control Center jako nieaktywny.

    > Projektor wyświetla niebieski ekran z napisem "Brak sygnału" - co
    jest raczej jednoznaczne. Pokombinowałem trochę i wniosek jest taki że
    uruchomiony może być jedynie jeden monitor oraz projektor co przy
    obecnej konfiguracji jest dla mnie całkowicie niewygodne i wręcz
    bezsensowne, czym jest spowodowane takie ograniczenie?

    > Można sobie z tym jakoś poradzić? Chcę aby projektor wyświetlał obraz
    jako trzeci ekran/pulpit, a obecnie muszę wyłączać wcześniej jeden z
    monitorów aby móc oglądać film na projektorze, czyli za każdym razem
    muszę odpalać CCC i zmieniać ustawienia ekranów, następnie po
    zakończeniu seansu znów odpalam CCC i zmieniam ustawienia na pierwotne...

    > Widziałem że do tej karty można podpiąc nawet 5 monitorów, więc nie
    rozumiem dlaczego nie można zrobić tego samego z projektorem? Sterowniki
    mam aktualne. Czy jest może jakiś sposób aby wymusić w odtwarzaczu (VLC,
    MPC) wyświetlanie obrazu za pośrednictwem HDMI? Czyli że projektor
    będzie wyświetlać obraz tylko gdy odtwarzany jest film.

    O ile dobrze odczytałem chcesz podłączyć do R7850 jednocześnie
    3 monitory i na nich mieć niezależny obraz. Musisz mieć albo AKTYWNĄ
    przejściówkę DP->HDMI/DVI albo kartę w specjalnej wersji (Flex od
    Sapphire itp.) - Radeony 7800 dzielą wyjścia DVI/HDMI i tylko 2 z nich
    może być jednoczęsnie aktywne - więcej monitorów to przez DP. Tak
    przynajmniej jest na moim 7850.
    Koszt przejściówki powinien wynieść od 30-40 zł.

    --
    MB