  • 51. Data: 2010-03-08 20:59:03
    Temat: Re: HD vs. Niedźwiedź
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-08 21:50, Tom01 pisze:

    > Skoro w 2008 roku zarejestrowano dodatkowo pół miliona pojazdów, a
    > sprzedano mniej paliwa niż w 2007 roku to znaczy że na drogach w 2008 r
    > było mniej pojazdów niż w 2007. To chyba jest jasne.

    Oczywiscie. A teraz dowiedz sie ile z tego to diesle jezdzace na opale i
    taniej ropie z Bialorusi.
    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 52. Data: 2010-03-08 21:19:06
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Kuczu pisze:
    > Oczywiscie. A teraz dowiedz sie ile z tego to diesle jezdzace na opale i
    > taniej ropie z Bialorusi.

    To znaczy że w 2007 nie przemycano benzyny i nie jeźdżono na opale? No i
    tak nawiasem to sporo tych kanistrów ruscy musieliby przywieźć żeby
    użytkownicy 16 mln aut kupili przynajmniej 1% mniej paliwa w skali roku.
    To są pewnie setki milionów litrów. A spadek był kilku procentowy jak
    czytałem.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 53. Data: 2010-03-08 21:24:22
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-08 22:19, Użytkownik Tom01 napisał:

> [...]
    > użytkownicy 16 mln aut kupili przynajmniej 1% mniej paliwa w skali roku.
    > To są pewnie setki milionów litrów. A spadek był kilku procentowy jak

    Benzyniaki zużywają gaz nie ujęty we tych zestawieniach a ropniaki
    nie ujęty olej opałowy lub "oszczędności" z cięższych sprzętów.

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2010-03-08 21:33:42
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    RadoslawF pisze:
    > Benzyniaki zużywają gaz nie ujęty we tych zestawieniach a ropniaki
    > nie ujęty olej opałowy lub "oszczędności" z cięższych sprzętów.

    Jeszcze raz zapytam. Nagle w 2008 roku?

  • 55. Data: 2010-03-08 21:36:14
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-08 22:33, Tom01 pisze:

    > Jeszcze raz zapytam. Nagle w 2008 roku?

    tak, zmienily sie przepisy dotyczace ilosci paliwa w zbiornikach TIRow i
    ceny paliw na stacjach. Poza tym smiem twierdzic ze zbiorniki ciezarowek
    maja znaczacy udzial w ogolnej ilosci zuzywanego paliwa.

  • 56. Data: 2010-03-08 21:45:25
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Kuczu pisze:
    > tak, zmienily sie przepisy dotyczace ilosci paliwa w zbiornikach TIRow i
    > ceny paliw na stacjach.

    Bingo. Analitycy rynku paliw również twierdzą że kiedy benzyna zaczynała
    oscylować wokół 5 zł sprzedaż gwałtownie spadła. Daleki byłbym jednak
    snucia teorii że wszyscy jeździli dalej na przemycanym paliwie lub
    masowo zaczęli kupować od tirowców. To są za małe ilości żeby były
    zauważalne w oglnym obrocie paliwami w takim dużym kraju.