  • 11. Data: 2010-03-04 08:11:52
    Temat: Re: HD vs. Niedźwiedź
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 4 Mar, 05:26, doktorski wrote:

    > http://allegro.pl/item946251571_ultradzwiekowy_gwizd
    ek_odstraszacz_zw...
    > Trabi jak zwykly gwizdek - przynajmniej tak twierdzi moje ucho.

    ale wioska :)

    --
    pozdrawiam
    cb1300

  • 12. Data: 2010-03-04 11:25:25
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Tom01"
    A kalesony miał? Był jakikolwiek związek faktu śmierci z obecnością lub
    brakiem kalesonów?

    Przykre, ze nie widzisz roznicy miedzy kalesonami a kaskiem - zwlaszcza w
    zapewnianiu bezpieczenstwa.
    A co jak jezdzisz to łopot trokow Ci nie przeszkadza???

    Tytus z fabryki

    4914 (20100304) __________

  • 13. Data: 2010-03-04 11:38:49
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ" Nie podano
    do wiadomości, co stało się z niedźwiedziem."

    Ciekawe czy pobrali mu krew - moze z baru wracal...

    Tytus z fabryki

    4914 (20100304) __________

  • 14. Data: 2010-03-04 16:04:37
    Od: mk <d...@t...pl>

    doktorski pisze:
    > Trabi jak zwykly gwizdek - przynajmniej tak twierdzi moje ucho.

    Ciekawe jak koniki sie zachowują jak się do nich z takim sprzętem podjedzie?
    Pdr. M

  • 15. Data: 2010-03-04 18:18:43
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Tytus z fabryki pisze:
    > Przykre, ze nie widzisz roznicy miedzy kalesonami a kaskiem - zwlaszcza w
    > zapewnianiu bezpieczenstwa.
    > A co jak jezdzisz to łopot trokow Ci nie przeszkadza???

    Widzę różnicę, co więcej jestem zwolennikiem nakładania kasku. Choćby
    dlatego, że przeżyłem wypadek i gdyby nie kask miałbym oprócz nogi
    rozwalony łeb. Jest jednak spora różnica między opisem zdarzenia a
    wpleceniem w niego dodatkowego przesłania, być może mającego kokretny
    cel. Był niedawno wątek o kaskach i nartach. Nie trzeba nadzwyczjnych
    zdolnosci analitycznych aby zauważyć rozmyślne lub nie manipulowanie
    wypowiedziami.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 16. Data: 2010-03-04 18:39:18
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-03-03 19:34, AZ pisze:
    [...]
    > W momencie kolizji motocyklista nie miał kasku ochronnego. Nie podano
    > do wiadomości, co stało się z niedźwiedziem."
    >
    > Nikt mu nie powiedział ze charleje wozi sie na przyczepce??

    Granice tzw. "dobrego smaku" latwo przekroczyc. Decyduje o tym
    inteligencja tworcy komunikatu.

    Niestety.. :-[ nie zdales testu

    --
    pozdr
    pj

  • 17. Data: 2010-03-04 18:54:03
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    KJ Siła Słów pisze:
    > Dziwne jest tez to ze o ile zdarzenia z losiem, sarna, dzik sa dosc
    > pospolite to zderzenia z drapieznikami ? To jest pierwsze o ktorym slysze.

    Nigdy nie słyszałeś o zderzeniu z kotem?

    Pozdr
    DP
    TL-S

  • 18. Data: 2010-03-04 19:10:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 4 Mar, 19:39, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    > Granice tzw. "dobrego smaku" latwo przekroczyc. Decyduje o tym
    > inteligencja tworcy komunikatu.
    >
    > Niestety.. :-[  nie zdales testu

    Ale adresujesz to wyłącznie do mnie czy też do reszty wypowiadających
    się w wątku? Każdy granicę dobrego smaku definiuje sobie inaczej, dla
    jednych jest ona "szersza" dla innych "węższa". Ja uważam, że jej nie
    przekroczyłem ale jezeli uraziłem innych tym postem to przepraszam.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2010-03-05 11:23:16
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Tom01"
    Widzę różnicę, co więcej jestem zwolennikiem nakładania kasku. Choćby
    dlatego, że przeżyłem wypadek i gdyby nie kask miałbym oprócz nogi rozwalony
    łeb.

    Tez nie lubie manipulacji jakimi uraczaja nas media, ale nie znamy
    szczegolow. Czy gosc zginal bo go przygniotl ten mis czy byc moze na skutek
    kolizji z tem misiem przywalil czaszka w okoliczny w znak. I byc moze kask
    by mogl mu pozwolic zostac n.p. warzywkiem.

    ***Był niedawno wątek o kaskach i nartach. Nie trzeba nadzwyczjnych
    zdolnosci analitycznych aby zauważyć rozmyślne lub nie manipulowanie
    wypowiedziami.

    Oczywiscie - ja rowniez musze to znosic choc wkurwia mnie to do lez. Ale
    pamietaj ze tego typu informacje podobnie jak prawo zwiazane z obowiazkiem
    noszenia kasku skierowane sa dla najglupszego/prymitywnego odbiorcy. I na
    niego ma zadzialac tak FAKT czy fora internetowe - i tak jak srednio
    inteligentna malpa przeczyta usmiechnie sie z politowaniem, pojdzie dalej
    tak rodzic widzac to co sie dzieje na stokach juz dawno uzbroil swe dziecie
    w kask - niestety niektorym trzeba to nakazac...

    Tyle - a watek z kaskami podsycil instruktor ktory nie dal rady na Golgocie.
    BTW dosc latwo dzis zostac instruktorem - i chyba nie do konca jest do tego
    potrzebna umiejetnosc czynnosi ktorej ma sie uczyc innych.

    Tytus z fabryki
    P.S. Zeby nie bylo OT to raczej kalesony - chocby nawet termoaktywne nie
    zwiekszaja bezpieczenstwa tak jak kask - a nawet niedawno byla tu dyskusja z
    ktorej niezbicie wyniklo ze zmniejszaja, bo to albo odwodnienie albo w lesie
    sie zabladzi :) :) :)

    4917 (20100305) __________

  • 20. Data: 2010-03-05 12:26:16
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Tytus z fabryki pisze:
> [...]
    > kolizji z tem misiem przywalil czaszka w okoliczny w znak. I byc moze kask
    > by mogl mu pozwolic zostac n.p. warzywkiem.

    Właśnie dlatego, że nie znamy szczegółów, podanie informacji że nie miał
    kasku sugeruje inny scenariusz, między wierszami "facet by żył". A tego
    nie wiemy. Równie dobrze można nasmarować dowolną ilość "relacji" w
    której mniej lub bardziej zgrabnie dołączone "sygnały" programują
    odbiorców. Często mamy do czynienia z kampaniami które specjalnie, w
    rozmaity sposób utrwalają w ludziach jakieś stereotypy myślenia. Pomimo
    że wcale nie muszą mieć uzasadnienia w realiach, tylko leżą w interesie
    jakiejś grupy. Wmówić ludziom można wszystko, to tylko kwestia włożonej
    gotówki.

    > Oczywiscie - ja rowniez musze to znosic choc wkurwia mnie to do lez. Ale
    > pamietaj ze tego typu informacje podobnie jak prawo zwiazane z obowiazkiem
    > noszenia kasku skierowane sa dla najglupszego/prymitywnego odbiorcy.

    Problem w tym że nie potrafię się zgodzić na zrównanie mnie do
    najgłupszego obywatela naszego opiekuńczego Państwa, którego trzeba
    ubezwłasnowolnić, bo sam nie wie kiedy trzeba włożyć kask, zapalić
    światła, czy może gadać przez telefon?