  • 1. Data: 2014-04-25 07:43:04
    Temat: HD Voice - kiedy powszechny?
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    Denerwuje mnie, że pakują w te telefony/smartfony tysiące funkcji i
    aplikacji, a tak niewiele z nich obsługuje HD Voice.
    Od pewnej dziewczyny usłyszałem niedawno, że lubi słuchać mojego głosu,
    ale jak dzwonię do jakiejś państwowej instytucji czy na jakąś infolinię,
    to zdarza mi się słyszeć "może pani poczekać?".
    (>?)
    (?>.<)?? ???

    Naprawdę jest taka różnica:
    http://www.play.pl/uslugi/hd-voice/_mp3/play_hd_voic
    e_emis_-1dB.MP3 ?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 2. Data: 2014-04-26 12:50:49
    Temat: Re: HD Voice - kiedy powszechny?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 25 Apr 2014 07:43:04 +0200, Zakonspirowany
    <x...@g...com> wrote:
    > http://www.play.pl/uslugi/hd-voice/_mp3/play_hd_voic
    e_emis_-1dB.MP3
    ?

    Dla mnie to brzmi jak puszczone przez filtr T. W 1998 tak było
    słychać w najprostrzym Alcatelu a dźwięk był bardziej czystszy bez
    tego sztucznego podbicia niskich i wyskoich tonów jak w tym
    przykładowym mp3...

    --
    Marek

  • 3. Data: 2014-04-26 19:23:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zakonspirowany" 5359f5e8$0$2146$6...@n...neostrada.pl

    > Denerwuje mnie, że pakują w te telefony/smartfony tysiące funkcji i aplikacji, a
    tak niewiele z nich obsługuje HD Voice.

    A mnie śmieszą aplikacje nagrywające dźwięk z mikrofonu,
    które nie chcą pracować w tle? Taka aplikacja musi mieć
    takie cechy:

    -- kancelacja echa

    -- cwane/zaawansowane odszumianie

    -- szybka regulacja wzmocnienia mikrofonu

    -- praca w tle

    -- bieżący zapis na SD, aby w razie padu
    tracić jak najmniej

    -- automagia wznawiania po niespodziewanym
    restarcie

    -- wybór dźwięku spośród: śpiewu ptasiego,
    ludzkiego głosu, film w kinie itd...

    -- pokazywanie na pasku powiadomień stanu
    nagrywania i zapasu miejsca na karcie

    -- możliwość lekkiego obrabiania dźwięku
    (nagranego tą aplikacją, lub innego)

    -- niskie zapotrzebowanie na CPU

    -- zmyślny format kompresji dźwięku
    zależny od źródła i preferencji
    użytkownika

    -- priorytetowanie (co wówczas, gdy w trakcie
    nagrywania, zadzwoni telefon lub nadejdzie
    SMS? -- zwykle w trakcie nagrywania nie
    chcemy rozmawiać przez telefon, ale być
    może są jakieś numery, które mają
    pierwszeństwo przed nagrywanym ,,sympozjum'')

    -- pokazywać (wizualnie) stan nagrania,
    wysterowanie, jakość zapisywanego dźwięku

    -- puszczać w słuchawki to, co już jest nagrane
    w trakcie nagrywania (przesunięcie w czasie
    pozwalające na monitorowanie jakości nagrania)

    I najważniejsze... Mikrofon!!! Musi być dobry. ;)
    A co to znaczy? ;) Przede wszystkim -- wytrzymały,
    aby nie rozpadł się po upadku ze stołu. ;) [aby
    w razie czego mógł posłużyć jako narzędzie obronne,
    ale po co mam to tak drastycznie określać? każdy,
    kto fotografuje lub nagrywa, zna niebezpieczeństwa
    czyhające na archiwizera -- i zna prawo, które go
    niby broni, ale z opóźnieniem... najpierw nagrywany
    czy fotografowany daje w mordę tak zwaną, a dopiero
    później sąd przyznaje rację nagrywającemu czy
    fotografującemu]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-04-26 20:05:49
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    > A mnie śmieszą aplikacje nagrywające dźwięk z mikrofonu,
    > które nie chcą pracować w tle?

    Nie potrafię odpowiedzieć na Twoje pytanie, bo ja od tego mam dyktafon
    Olympusa z promocji za 200 zł.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 5. Data: 2014-04-26 20:51:50
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:ljgq1q$cb3$1@node1.news.atman.pl...

    > -- automagia wznawiania po niespodziewanym
    > restarcie

    Nie rozumiem pojęcia "niespodziewany restart".
    Tak zachowujące się urządzenie należy naprawić, wymienić lub wyrzucić.

    --
    marfi

  • 6. Data: 2014-04-27 00:11:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> :535c00c4$0$2160$6...@n...neostrada.pl

    > Nie rozumiem pojęcia "niespodziewany restart".

    Bo nie masz Monstera. ;)

    > Tak zachowujące się urządzenie należy naprawić, wymienić lub wyrzucić.

    Od początku używania Monstera uważam, że jest warty
    wyrzucenia w śmietnik. :) Overmax nie zrestartował
    się bez powodu ani razu (podobnie było z SGAcem)
    i bez powodu nie zawiesza się. A z powodem? ;)
    Powód jest. Overmax restartuje się w wyniku
    uruchomienia preinstalowanej aplikacji z Onetem. :)
    Inną preinstalowaną aplikacją jest kompas -- choć
    tablet nie ma czujnika magnetycznego. :) Na
    szczęście ów kompas nie zawiesza tabletu. :)

    Monster zawieszał się w efekcie odpalenia Google
    Earth i restartował się bez powodu. Albo inaczej...
    Bez powodu nie restartował się, ;) ale powodem
    było uruchomienie smartfonu. ;) Póki samrtfon
    nie był uruchomiony -- nie zawieszał się i nie
    restartował. ;) Nawet akumulator wówczas nie
    zużywał się szybko ;) i smartfon nie nagrzewał
    się wówczas zbyt mocno. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-04-27 00:23:54
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 26.04.2014, o godzinie 20.51.50, na pl.misc.telefonia.gsm, marfi
    napisał(a):

    > Nie rozumiem pojęcia "niespodziewany restart".
    > Tak zachowujące się urządzenie należy naprawić, wymienić lub wyrzucić.

    Zmienić rom, pobawić się napięciami... Sposobów jest trochę więcej niż
    tylko te trzy wymienione.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*