  • 11. Data: 2011-06-28 15:44:58
    Temat: Re: HD
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Monster <a...@o...pl> wrote:

    >no przecież się poprawiłem od razu

    Ale Kuczu musial przystawic pieczatke;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10
    http://www.junak.riders.pl
    http://stokrotka.ath.cx

  • 12. Data: 2011-06-28 18:54:45
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-28 17:44, Jacot pisze:
    > Monster<a...@o...pl> wrote:
    >
    >> no przecież się poprawiłem od razu
    >
    > Ale Kuczu musial przystawic pieczatke;)

    Przepraszam ze nie przeczytalem calego watku od deski do deski zanim sie
    odezwalem. Wiecej sie to nie powtorzy a jako pokute wypije trzy browary.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 13. Data: 2011-06-28 18:57:36
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-28 20:54, Kuczu pisze:

    > Przepraszam ze nie przeczytalem calego watku od deski do deski zanim sie
    > odezwalem. Wiecej sie to nie powtorzy a jako pokute wypije trzy browary.

    Może być nawet cały pięciopak:-)
    oj tam,przecież nie mogło być wątku o HD bez twojego udziału:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 14. Data: 2011-06-28 19:50:21
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-28 20:57, Monster pisze:

    > Może być nawet cały pięciopak:-)
    > oj tam,przecież nie mogło być wątku o HD bez twojego udziału:-P

    E tam. Ale tak sie sklada ze ostatnio musialem przeczytac historie
    wszystkich modeli tej firmy kilkukrotnie wiec cos mi tam w glowie zostalo.

  • 15. Data: 2011-06-28 19:55:47
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-06-28 21:50, Kuczu pisze:

    > E tam. Ale tak sie sklada ze ostatnio musialem przeczytac historie
    > wszystkich modeli tej firmy kilkukrotnie wiec cos mi tam w glowie zostalo.

    Będzie "Wielka Gra" o HD?:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 16. Data: 2011-06-28 20:07:32
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-28 21:55, Qlfon pisze:

    > Będzie "Wielka Gra" o HD?:)

    Cos w tym stylu ale nie do konca.

  • 17. Data: 2011-06-28 20:30:49
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    > E tam. Ale tak sie sklada ze ostatnio musialem przeczytac historie
    > wszystkich modeli tej firmy kilkukrotnie wiec cos mi tam w glowie zostalo.

    swojom szosom ... Patrzac na ta aukcje myslalem ze ktos se jaja robi i
    emke sprzedaje jako HD. Oj kurwa.. czlowiek cale zycie sie uczy.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 18. Data: 2011-06-28 20:37:51
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-28 22:30, Piotr May pisze:

    > swojom szosom ... Patrzac na ta aukcje myslalem ze ktos se jaja robi i
    > emke sprzedaje jako HD. Oj kurwa.. czlowiek cale zycie sie uczy.

    A to znasz ?

    http://wiki.classic-motorbikes.net/wikid/Harley_Davi
    dson_Topper

  • 19. Data: 2011-06-28 20:37:55
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-28 22:30, Piotr May pisze:

    > swojom szosom ... Patrzac na ta aukcje myslalem ze ktos se jaja robi i
    > emke sprzedaje jako HD. Oj kurwa.. czlowiek cale zycie sie uczy.

    Jak zobaczysz Indiana z silnikiem "w poprzek" to nie będzie Moto Guzzi:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 20. Data: 2011-06-28 20:50:45
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-06-28 22:37, Kuczu pisze:

    > A to znasz ?
    >
    > http://wiki.classic-motorbikes.net/wikid/Harley_Davi
    dson_Topper

    Hehe, czad. Dawno temu gdzies jakas fote widzialem, ale nie do konca
    wierzylem oczom :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl