  • 11. Data: 2010-01-06 19:45:56
    Temat: Re: Gwarancja wyciągniętego HDD z laptopa
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 06-01-2010 o 10:51:44 Aru <c...@g...pl> napisał(a):

    > no to jak nie masz gwarancji, nie masz pudełka i nie masz numerów na
    > lapku - to w zasadzie nie masz nic ;-)

    Otóż nie!
    Wystarczy Ci laptop (Toshiba) i faktura i z tym idziesz do Vobisu i
    oddajesz do naprawy gwarancyjnej.

    A numery starły się z Asusa, i nie wiem czy to też reklamować przy okazji
    innej sprawy ;)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 12. Data: 2010-01-06 19:53:41
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 06-01-2010 o 11:11:20 Radosław Sokół <R...@p...pl>
    napisał(a):

    > Możesz "podkręcić jasność"?
    >
    > Jeżeli chodzi Ci o to, czy gwarancja na cały komputer obej-
    > muje też pojedyncze podzespoły wyjęte z niego, to - najczę-
    > ściej - *nie*.

    Zakręciłem pytanie :) Tak, o to chodzi.

    > Tak samo, jeżeli np. na komputer masz dwa lata gwarancji, a
    > na dysk producent dawał trzy

    A gdy na kompa jest dwa to na dysk na dwa też się zgodzę, ale żeby była.
    W desktopach "składakach" to "jak pamiętam" nieraz możliwa była faktura z
    wyszczególnionymi podzespołami i wszystko było jasne. A gdy jest tylko
    pozycja "nr1 komp taki i taki", to co wtedy? A jak jest laptop to już w
    ogóle nie ma możliwości na gwarancję osobnej części?

  • 13. Data: 2010-01-06 20:24:05
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 06-01-2010 o 17:06:33 Czeresniak <d...@o...pl> napisał(a):

    > Przypomniała mi się sprawa, odtwarzaczem mp3 Creative.
    > Kolega miał takiego i też mu się starł szybko nr seryjny a następnie
    > padł sprzęt. Niestety w karcie gwarancyjnej było napisane że w przypadku
    > nie czytelności numeru seryjnego gwarancja jest anulowana.
    > Serwis powołał się na ten zapis i sprzętu nie naprawił.
    >
    > Możesz liczyć na coś podobnego :(

    Może zrobię inaczej. Z uwagi na to że padły mu dwa porty usb i pójdzie na
    naprawę gwarancyjną, dodatkowo zgłosze to że mu sięte numery starły. Niech
    robią ;P

    Mimo że te Asusy wyjątkowo się mało grzeją, to ta nalepka jest na
    najgorętszym miejscu i druk ma dość kiepski.

  • 14. Data: 2010-01-09 17:52:43
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > A jeszcze jedno pytanko. Jest sobie taki 3-miesięczny Asus co całkowicie
    > starły mu się numery seryjne i inne jakie tam miał z nalepki pod spodem,
    > gdzie można je znaleźć?

    Kod paskowy też jest nieczytelny?
    Na pudełku też?
    Numer seryjny jest zaszyty w kodzie paskowym. :-)
    Kumpel, który pracuje w sklepie każdy sprzęt skanuje skanerem i wprowadza do
    systemu, później nawet nie muszę mieć faktury a i tak wie, czy ten sprzęt
    był kupiony u niego. :-)

  • 15. Data: 2010-01-09 22:31:53
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 09-01-2010 o 18:52:43 nom <n...@u...gazeta.pl> napisał(a):

    > Kod paskowy też jest nieczytelny?

    Starło się wszystko, biała nalepka.

    > Na pudełku też?
    > Numer seryjny jest zaszyty w kodzie paskowym. :-)

    Akurat jest korton i pewnie jak mówisz są tam numery skora mówisz, ale
    trzymanie kartonu to przecież czysta wola, nieważne (z odrobiną rozsądku).
    I pytanie co gdy go nie ma. Zanoszę laptopa, faktura się zgadza, a laptop?
    "Panie, przecież Panu mówię że to ten" :)

  • 16. Data: 2010-01-29 10:08:04
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Piotr M pisze:
    > z wyszczególnionymi podzespołami i wszystko było jasne. A gdy jest tylko
    > pozycja "nr1 komp taki i taki", to co wtedy? A jak jest laptop to już w
    > ogóle nie ma możliwości na gwarancję osobnej części?

    Tak. Komputer jest traktowany jako zestaw, jeżeli "padnie"
    dysk twardy to zazwyczaj przesyłasz cały komputer i może
    nawet (w skrajności) zostać wymieniony w całości :) choć
    oczywiście najczęściej wymianie podlega sam dysk. Czasem
    (podkreślam: *czasem*) można się umówić z serwisem na prze-
    słanie samego tylko dysku. Jeśli jednak ktoś kupi dysk twardy
    wyjęty z notebooka, to nie ma on w zasadzie żadnej gwarancji.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |