  • 1. Data: 2015-01-06 13:22:53
    Temat: Gwarancja na kolorowa drukarke laserowa Dell - jak?
    Od: " 666" <...@...6>

    Jak i gdzie można w PRL-bis otrzymać 36- ewentualnie 24-miesięczną gwarancję na
    kolorową drukarkę laserową Dell (z tych mniejszych
    dla segmentu SOHO)?

  • 2. Data: 2015-01-06 13:25:31
    Od: " 666" <...@...6>

    Ewentualnie które modele innych producentów (cena powinna być w granicach 600 zł oraz
    tanie zamienniki, druk czarno-biały załatwi
    inny duży kombajn) z 3- ewentualnie z 2-letnią gwarancją możecie polecić?

    -----

  • 3. Data: 2015-01-06 13:31:34
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    niech Cię Bóg broni przed Lexmarkiem C530DN...

  • 4. Data: 2015-01-06 17:35:38
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    666 wrote:
    > Jak i gdzie można w PRL-bis otrzymać 36- ewentualnie 24-miesięczną
    > gwarancję na kolorową drukarkę laserową Dell (z tych mniejszych dla
    > segmentu SOHO)?

    Więc będziesz drukował dużo w kolorze.
    Czy to musi być koniecznie laser?

  • 5. Data: 2015-01-07 01:30:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-01-06 o 17:35, Poldek pisze:

    > Więc będziesz drukował dużo w kolorze.
    > Czy to musi być koniecznie laser?

    A co, polecisz mu plujkę i chłopina zbankrutuje przez wysoki
    koszt kałamarzy ?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2015-01-07 02:16:28
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2015-01-07 o 01:30, RadoslawF pisze:

    > A co, polecisz mu plujkę i chłopina zbankrutuje przez wysoki
    > koszt kałamarzy ?

    Koszt drukowania z oryginalnych tonerów jest jeszcze wyższy niż z
    atramentów.
    Względnie tanie to jest drukowanie na Epsonach ze stałym zasilaniem na
    epsonowskich atramentach.
    A naprawdę tanie to jest z drukowanie ze stałym zasilaniem na
    nieoryginalnych lecz przyzwoitych atramentach kupowanych w butlach.

    miab

  • 7. Data: 2015-01-07 08:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A co, polecisz mu plujkę i chłopina zbankrutuje przez wysoki
    > koszt kałamarzy ?

    Nie wiem ile kosztują tonery (pewnie rzeczywiscie wychodzi taniej) ale ja
    za tusze do brothera płace po 3zł za sztuke i nie sa to jakies ogromne
    pieniadze...

  • 8. Data: 2015-01-07 09:30:40
    Od: " 666" <...@...6>

    Żadnych atramentów.
    Wylewałeś na swoje wydruki wodę mineralną?
    Szukam małej taniej (w tym tanie zamienniki) drukarki laserowej kolor, z gwarancją
    36- ewentualnie 24-miesięczną.
    Przez redcoon wpadły mi w oko OKI (nigdy nie miałem OKI), ale nie wiem, ile jest na
    to w Polsce gwarancji.
    Czy na drukarki nie obowiązuje obowiązkowa 2-letnia gwarancja konsumencka?
    O Dellach się naczytałem różnych rzeczy, skrajne opinie.
    Ricoh i Lexmark wychodzą drogo kartridże.
    Samsung kolor hmm no nie wiem.
    Jeszcze HP, Canon?
    Xerox "zawsze" był drogi.
    Brother i Epson to specjalizują się głównie w atramentach?
    Kilka lat temu szukałem drukarek i pamiętam, że jeden z producentów oferował 3-letnią
    gwarancję, niestety zapomniałem który.
    A już mi się parę drukarek zepsuło tuż po gwarancji (rocznej).

    -----

  • 9. Data: 2015-01-07 11:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik 666 ...@...6 ...

    > Żadnych atramentów.
    > Wylewałeś na swoje wydruki wodę mineralną?

    Staram się nie...

  • 10. Data: 2015-01-07 17:33:22
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-01-07 o 02:16, miab pisze:

    > Koszt drukowania z oryginalnych tonerów jest jeszcze wyższy niż z
    > atramentów.

    Potwierdzam.
    Samsung CLP320 był fajny puki nie zaczęła się masowa produkcja papieru z
    rysunkami. W pewnym momencie poszła w odstawkę mimo że wrzucało się
    zamienniki.
    Zasychająca plujka nie miała już czasu zaschnąć a była tańsza.

    Trzeba by kupić stary używany kolorowy laser z wielkimi pojemnikami na
    8tyś stron i dosypywać proszku samemu aby się opłacało.

    --
    Irokez