eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGwarancja i serwis w toyocieRe: Gwarancja i serwis w toyocie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gwarancja i serwis w toyocie
    Date: Mon, 13 Jan 2014 12:10:56 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 21
    Message-ID: <lb0hk0$k45$1@dont-email.me>
    References: <c...@g...com>
    <lb0bj0$cqn$1@mx1.internetia.pl>
    <b...@g...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 13 Jan 2014 11:10:56 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="a0465e96d82d12ac056d43cb503ca310";
    logging-data="20613";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18l+hj1EDh08NHZOGV5iUH+oOqIR7GNFyc="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    In-Reply-To: <b...@g...com>
    Cancel-Lock: sha1:pkHpbVpRFAQET9XZ61GoXn59rgA=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2519121
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-01-13 11:39, w...@h...com wrote:
    > W dniu poniedziałek, 13 stycznia 2014 10:13:36 UTC+1 użytkownik misiek napisał:
    > przeciez toyoty "siem nie psujom"
    > :D
    >
    > Myślę, że się psują, to nie czasy Corolli czy Cariny japońskiej. Tyle tylko, że
    klienta który zabulił kupę kasy traktują poważnie, a nie jak w innych serwisach (w
    wiem od znajomych jak walczyli w Citroenie, czy Nissanie o naprawy gwarancyjne) jak
    szczeniaka, który zawraca głowę. Dlatego uważam za uczciwe powiedzieć, że naprawdę
    serwis jest na poziomie.
    >
    ja tam nigdy w Citroenie nie miałem problemu z wyegzekwowaniem tego co
    chciałem wyegzekwować w ramach gwarancji.

    Dodatkowo mechanicy często poprawiali różne pierdoły typu obluzowany
    kabelek czy jakiś uchwyt podczas normalnych przeglądów okresowych (z
    włąsnej inicjatywy). Z mechanikiem można nmormalnie pogadać, zajrzeć z
    nim pod auto i się dopytać o coś co jest - tak mi sie np. wydaje -
    problemem, lub niedługo może być (z punktu widzenia BHP użyszkodnik nie
    powinien wchodzić na hale, ale życie jest takie, że czasami trzeba wejść
    i się dopytać - nikt nie robi z tego wielkiego halo przy zachowaniu
    należytej ostrożności).
    Likuje ;) w tym momencie ASO Citroena w Chorzowie.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: