    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 13 Jan 2014 02:31:11 -0800 (PST)
    Subject: Re: Gwarancja i serwis w toyocie
    From: w...@h...com

    7 lat temu kupiłem 7 letni wówczas samochód z tych na f za około 10k
    PLN. Do tej pory włożyłem w naprawy (biorąc pod uwagę także takie w
    dużej mierze kosmetyczne i "upiększające") i eksploatację (bez paliwa)
    około 12k PLN. Oczywiście nie będziemy tu porównywać komfortu, bo Twoje
    nowe ma zapewne sporo bajerów, a u mnie jedyne bajerki to elektryczne
    szyby i klimatyzacja, ale ciekaw jestem, czy przypadkiem utrata wartości
    Twojego pojazdu nie jest już zbliżona do mojej 7-letniej jego
    eksploatacji :->

    -- Pozdrawiam Maciek

    Pewnie tak, ale ja już przerabiałem samochód używany i dołożyłem do niego więcej niż
    mi się na początku wydawało. Próbowałem kupić samochód 2-4 letni bezwypadkowy z
    dobrym wyposażeniem i co się okazało. Taki samochód w Polsce nie istnieje!!! Nie ma
    takiego samochodu w sprzedaży. To że, cena jest 50% wartości nowego wynika z ogromnej
    podaży rozbitków z przekręconym licznikiem. Prawdziwy samochód 2 letni w nienagannym
    stanie jest do kupienia w Niemczech i kosztuje 80% ceny nowego a nie 50% jak w
    Polsce. Dodając do tego cały kłopot z indywidualnym sprowadzaniem z Niemiec (bo
    handlarze to z definicji pół światek przestępczy) wyszło że niewiele drożej jest
    kupić samochód w salonie w Polsce tym bardziej jak zamierza się jeździć nim co
    najmniej 10 lat.