  • Data: 2012-04-01 10:54:57
    Temat: Re: Guzik "reset" - jak zmienić jego zachowanie?
    Od: "Latet" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Opisz ten konkretny przypadek, jeśli możesz. Bo ja nie potrafię sobie
    > wyobrazić formularza, do którego użytkownik najpierw pieczołowicie wklepuje
    > stos danych, po czym stwierdza "e, może jednak nie, zrobię od początku" i
    > klika reset, zamiast poprawić kilka pól.

    Uwolnij swoją wyobraźnię! :-)

    Jest to słownik - formularz skłąda sie z 1 pola. Po kliknięciu na "ok"
    użytkownik otrzymuje tłumaczenie zwrotu, natomiast w polu w którym je wpisał,
    zwrot pozostaje (tak jest wygodniej, aby user mógł szybko wprowadzić jakąś
    poprawkę/modifikację i tłumaczyć ponownie). Natomiast jeśli user chce wpisać coś
    zupełnie nowego, to przycisk "reset" jest bardzo pomocny w przypadku urządzeń
    mobilnych, gdzie ręczne wykasowanie zawartości pola nie jest często tak łatwe
    jak na normalnej klawiaturze.

    Problem (pierwotny) polegał na tym, że klasyczny mechanizm reset kasował tylko
    tę część zawartości, która była wpisana po ostatnim przeładowaniu. Problem
    został rozwiązany łatwo (pisałem wcześniej).

    Natomiast to czego jeszcze szukam, to możliwość zrobienia wirtualnego przycisku
    "backspace", czyli innymi słowy - jak w JS zrobić funkcję, która kasuje tylko 1
    znak z końca aktualnej zawartości pola (utf-8), a także wirtualne "strzałki",
    które będą przesuwać kursor wewnątrz tekstu w polu, aby backspace można było
    zastosować niekoniecznie od końca, ale np. w środku.

    latet