  • 41. Data: 2010-12-11 15:29:03
    Temat: Re: Gula mi urosla :-( - A4 Krakow-Slask
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 11 Dec 2010 15:25:40 +0100, Cavallino wrote:

    >Jak muszę stać, albo się wlec zamiast jechać, to znaczy że problem był, a
    >długość korka w tym przypadku nie ma znaczenia, bo on był naturalnie
    >ograniczony - ale nie przepustowością, tylko długością tej ulicy.
    >Trudno żeby na 2 km ulicy korek był dłuższy niż 2 km. ;-)

    Nietrudno - przenosi sie wtedy na wczesniejsza ulice.
    I faktycznie sie rozrastal na Baltyckiej.

    J.

  • 42. Data: 2010-12-13 12:56:21
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2010-12-09 20:03, topek pisze:
    > Co prawda 2x w zyciu jechalem A4 krakow-katowice ale gula mi rosnie i
    CUT
    > Przepraszam za ilosc miesa w poscie ale jestem wkruwiony niemozebnie.
    Jaworzno otworzylo:
    http://moto.onet.pl/1633217,1,nowy-odcinek-drogi-alt
    ernatywnej-dla-a4,artykul.html?node=15

    teraz tylko do krakowa przedluzyc :)

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 43. Data: 2010-12-14 15:00:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 11 Dec 2010 13:58:53 +0100, w
    <4d03764a$0$20990$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Nigdy tam nie było problemu, nie jeżdżę w godzinach mocno korkowych.
    > Tylko Osobowicka i dojazd do Wrocławia mnie wkurzały niezmiernie.

    To chyba nienajlepiej wybierałeś, mogłeś też jechać przez Paprotną/Wołowską i
    Bałtycką do Osobowickiej, albo prosto przez Osobowicki i Długą.

    Zresztą teraz to z Psar do Astry dojedziesz w 10-15 min.

  • 44. Data: 2010-12-14 16:09:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości news:

    >To chyba nienajlepiej wybierałeś, mogłeś też jechać przez Paprotną/Wołowską
    >Bałtycką do Osobowickiej, albo prosto przez Osobowicki i Długą.

    Tak też kombinowałem, ale bez wleczenia się w korku, albo po kostce nigdy
    się chyba nie udało.
    Oba przypadki są nieakceptowalne.

    >Zresztą teraz to z Psar do Astry dojedziesz w 10-15 min.

    I o to chodzi.