-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!
.POSTED!not-for-mail
From: nazgul <x...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Grzalka silnika - testowal ktos?
Date: Sat, 25 Feb 2012 23:22:46 +0100
Organization: ICP News Server
Lines: 17
Message-ID: <jibmvq$rdo$2@news.icpnet.pl>
References: <4f2e7ad8$1@news.home.net.pl> <jgm6jn$1j6$1@inews.gazeta.pl>
<4f2ea433$1@news.home.net.pl> <jgmbjh$ia0$1@news.vectranet.pl>
<jgmi6m$71n$1@inews.gazeta.pl> <4f2ed53f$1@news.home.net.pl>
<jgmktn$g2h$1@inews.gazeta.pl> <4f36cd5b$1@news.home.net.pl>
<jhf16e$ch8$1@inews.gazeta.pl> <jhfu4p$7fh$1@news.vectranet.pl>
<jhg4t1$3fn$1@inews.gazeta.pl> <jhgdfm$qkr$1@news.vectranet.pl>
<jhghqf$ej2$1@inews.gazeta.pl> <jhgimr$c21$1@news.vectranet.pl>
<jhgkte$nfe$1@inews.gazeta.pl> <jhgnvi$tjf$1@news.vectranet.pl>
<jhgr0v$bqf$1@inews.gazeta.pl> <jhh3nb$562$1@news.vectranet.pl>
<jhhbsd$45m$1@inews.gazeta.pl> <jhids1$i6n$1@news.vectranet.pl>
<jhlcui$a5m$2@news2.ipartners.pl> <jhnoog$dkb$2@news.icpnet.pl>
<s...@a...wkurw.org>
<jho62t$p2g$1@news.icpnet.pl> <jhtp5s$p17$1@news2.ipartners.pl>
<jhu59j$12b$1@news.icpnet.pl> <jhvkv5$1hh3$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: d197-146.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icpnet.pl 1330208570 28088 109.173.197.146 (25 Feb 2012 22:22:50 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Feb 2012 22:22:50 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:10.0.2) Gecko/20120216 Thunderbird/10.0.2
In-Reply-To: <jhvkv5$1hh3$1@news2.ipartners.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2436546
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-02-21 09:34, Jakub Witkowski pisze:
> W dniu 2012-02-20 20:01, nazgul pisze:
>
>> 3. wzór jest wzięty z obliczeń dla budynków i jak widać dość prosty
>> (pewnie emipiryczny)
>
> Aha, jest jeszcze jeden, fundamentalny powód, dla którego nie należy
> stosować stałych z budynków.
> Wzory dla budynku dotyczą temperatury gazu w środku, zaś ścianę traktują
> jak barierę izolacyjną.
> Tu zaś masz prawie lity przedmiot o dużej przewodności cieplnej, zaś
> izolację stanowi sam styk
> przedmiot-gaz, czyli głównie warstwa przyścienna gazu (i w niewielkim
> stopniu samego materiału).
>
dlatego dałem 1m3 dla całej komory silnika (masz tu i silnik i gaz)
a ścianami niech będzie maska i karoseria.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.02.12 14:05 v...@i...pl
- 26.02.12 17:05 nazgul
- 26.02.12 17:48 J.F.
- 27.02.12 12:03 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=