eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGrzalka silnika - testowal ktos?Re: Grzalka silnika - testowal ktos?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!
    .POSTED!not-for-mail
    From: nazgul <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Grzalka silnika - testowal ktos?
    Date: Sat, 25 Feb 2012 23:22:46 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 17
    Message-ID: <jibmvq$rdo$2@news.icpnet.pl>
    References: <4f2e7ad8$1@news.home.net.pl> <jgm6jn$1j6$1@inews.gazeta.pl>
    <4f2ea433$1@news.home.net.pl> <jgmbjh$ia0$1@news.vectranet.pl>
    <jgmi6m$71n$1@inews.gazeta.pl> <4f2ed53f$1@news.home.net.pl>
    <jgmktn$g2h$1@inews.gazeta.pl> <4f36cd5b$1@news.home.net.pl>
    <jhf16e$ch8$1@inews.gazeta.pl> <jhfu4p$7fh$1@news.vectranet.pl>
    <jhg4t1$3fn$1@inews.gazeta.pl> <jhgdfm$qkr$1@news.vectranet.pl>
    <jhghqf$ej2$1@inews.gazeta.pl> <jhgimr$c21$1@news.vectranet.pl>
    <jhgkte$nfe$1@inews.gazeta.pl> <jhgnvi$tjf$1@news.vectranet.pl>
    <jhgr0v$bqf$1@inews.gazeta.pl> <jhh3nb$562$1@news.vectranet.pl>
    <jhhbsd$45m$1@inews.gazeta.pl> <jhids1$i6n$1@news.vectranet.pl>
    <jhlcui$a5m$2@news2.ipartners.pl> <jhnoog$dkb$2@news.icpnet.pl>
    <s...@a...wkurw.org>
    <jho62t$p2g$1@news.icpnet.pl> <jhtp5s$p17$1@news2.ipartners.pl>
    <jhu59j$12b$1@news.icpnet.pl> <jhvkv5$1hh3$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: d197-146.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icpnet.pl 1330208570 28088 109.173.197.146 (25 Feb 2012 22:22:50 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Feb 2012 22:22:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:10.0.2) Gecko/20120216 Thunderbird/10.0.2
    In-Reply-To: <jhvkv5$1hh3$1@news2.ipartners.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2436546
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-02-21 09:34, Jakub Witkowski pisze:
    > W dniu 2012-02-20 20:01, nazgul pisze:
    >
    >> 3. wzór jest wzięty z obliczeń dla budynków i jak widać dość prosty
    >> (pewnie emipiryczny)
    >
    > Aha, jest jeszcze jeden, fundamentalny powód, dla którego nie należy
    > stosować stałych z budynków.
    > Wzory dla budynku dotyczą temperatury gazu w środku, zaś ścianę traktują
    > jak barierę izolacyjną.
    > Tu zaś masz prawie lity przedmiot o dużej przewodności cieplnej, zaś
    > izolację stanowi sam styk
    > przedmiot-gaz, czyli głównie warstwa przyścienna gazu (i w niewielkim
    > stopniu samego materiału).
    >
    dlatego dałem 1m3 dla całej komory silnika (masz tu i silnik i gaz)
    a ścianami niech będzie maska i karoseria.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: