eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGrzalka silnika - testowal ktos?Re: Grzalka silnika - testowal ktos?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!.
    POSTED!not-for-mail
    From: nazgul <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Grzalka silnika - testowal ktos?
    Date: Sun, 19 Feb 2012 13:57:03 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 24
    Message-ID: <jhqrj0$5fb$1@news.icpnet.pl>
    References: <4f2e7ad8$1@news.home.net.pl> <jgm6jn$1j6$1@inews.gazeta.pl>
    <4f2ea433$1@news.home.net.pl> <jgmbjh$ia0$1@news.vectranet.pl>
    <jgmi6m$71n$1@inews.gazeta.pl> <4f2ed53f$1@news.home.net.pl>
    <jgmktn$g2h$1@inews.gazeta.pl> <4f36cd5b$1@news.home.net.pl>
    <jhf16e$ch8$1@inews.gazeta.pl> <jhfu4p$7fh$1@news.vectranet.pl>
    <jhg4t1$3fn$1@inews.gazeta.pl> <jhgdfm$qkr$1@news.vectranet.pl>
    <jhghqf$ej2$1@inews.gazeta.pl> <jhgimr$c21$1@news.vectranet.pl>
    <jhgkte$nfe$1@inews.gazeta.pl> <jhgnvi$tjf$1@news.vectranet.pl>
    <jhgr0v$bqf$1@inews.gazeta.pl> <jhh3nb$562$1@news.vectranet.pl>
    <jhhbsd$45m$1@inews.gazeta.pl> <jhids1$i6n$1@news.vectranet.pl>
    <jhlcui$a5m$2@news2.ipartners.pl> <jhnoog$dkb$2@news.icpnet.pl>
    <s...@a...wkurw.org>
    <jhoa1i$cgk$1@news.vectranet.pl> <4f4051e7$1@news.home.net.pl>
    <jhqele$nv5$1@news.vectranet.pl> <jhqf85$qp6$1@news.icpnet.pl>
    <jhqfq3$s0g$1@news.vectranet.pl>
    NNTP-Posting-Host: d197-146.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icpnet.pl 1329656224 5611 109.173.197.146 (19 Feb 2012 12:57:04 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Feb 2012 12:57:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:9.0) Gecko/20111222 Thunderbird/9.0.1
    In-Reply-To: <jhqfq3$s0g$1@news.vectranet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2435230
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-02-19 10:35, Krzysztof 45 pisze:

    >>> W samym bloku i nagrzewnicy 10-11 litrów? Plus drugie tyle do
    >>> chłodnicy i przewodów. Razem
    >>> około 20 litrów?
    >>
    >> na pewno nie ale przecież pojemność cieplna płynu to małe miki w
    >> porównaniu z pojemnością bloku i
    >> głowicy, więc nie am co bić piany.
    >
    > Jest. Eberspacher grzeje to co jest tylko w bloku i nagrzewnicy t.j.
    > około 2-3 litrów płynu, a nie co jeszcze jest w gróbych przewodach i
    > chłodnicy.

    tak. ale te 3L płynu to wielkie nic w porównaniu z 150kg bloku silnika z
    głowicą wałem...
    wiec jak płynu byłoby nawet 20L to nic by to nie wniosło.

    >> a jako ciekawostka: skoda 105, silnik 1100 ponad 10L płynu w układzie.
    > Tak bo silnik z tyłu auta a zbiornik wyrównawczy z przodu auta. W samych
    > przewodach pewnie połowa tego płynu.

    oczywista oczywistość.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: