  • Data: 2012-02-11 18:51:40
    Temat: Re: Grzalka silnika - testowal ktos?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "__Maciek" <i...@c...org> napisał w wiadomości
    news:hm5dj7t3v42hu00fmvmg0010pmudqo2ajt@4ax.com...

    > No tak, zapotrzebowanie mocy...
    > Ok, dzięki wszystkim za wyjaśnienia, chociaż ja bym jednak wolał
    > dopłacić do modernizacji instalacji na większą moc i mieć ogrzewacze
    > przepływowe

    Do czasu, w którym byś policzył, że to się kompletnie nie opłaca.
    W większości przypadków lepszym rozwiązaniem jest właśnie bojler, np.
    wspomagany piecem jednofunkcyjnym co (wtedy spełnia funkcję li tylko
    zasobnika na ciepłą wodę).
    Osobiście nie mogę tego zastosować, bo nie mam wodnego co, ale to chyba
    najlepsze rozwiązanie.