    Date: Fri, 09 Jan 2009 17:31:34 +0100
    From: sajgon <s...@a...net>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Gruzja 2008 - relacja [OT]

    Jasio pisze:
    > Kurdebele, żebyś chociaż jakoś szczególnie ładnie poprosił.
    > "Kilo bez kości poproszę." Tak to brzmi.

    mie sie skojarzylo: jak kiedys po dluzszawym pobycie w brytanii
    powrocilem do .pl, sila rzeczy jedna z pierwszych spraw, ktore musialem
    zalatwic bylo kupienie kilku browarow. udalem sie wiec do wlasciwego do
    tego celu sklepu. mina kasjrki, wydajacej bez slowa reszte, po moim 'czy
    bylabypani tak uprzejma podac mi trzy tyskie...' czy cos w tym stylu:
    bezcenna. idzie sie odzwyczaic...

    pozdro,
    saj