  • 91. Data: 2015-12-31 22:57:53
    Temat: Re: Grupa Elektronika na FB
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Gajdemski" <s...@r...org.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnn8b660.8rt.songo@fugazi.debian.org.pl...

    > Nigdy nie mów nigdy. Samotny serwer, to jednak strasznie mała frajda. :)

    Spokojnie, ja jeszcze jestem :)

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048

  • 92. Data: 2016-01-01 00:31:23
    Od: Michał Czarkowski <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > P.S. Usenet to sie zalicza do "social media" czy nie ?
    >
    > J.
    Moim zdaniem się nie zalicza, ale przy pomocy "miażdżącej" argumentacji dam
    się przekonać, że jest inaczej.

  • 93. Data: 2016-01-05 12:59:12
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Krzysztof Gajdemski <s...@r...org.pl> wrote:

    > Nigdy nie mów nigdy. Samotny serwer, to jednak strasznie mała frajda. :)

    Najwyżej będzie ostatnim bastionem... :)

    --
    "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    http://www.chmurka.net/

  • 94. Data: 2016-01-08 02:09:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ACMM-033"

    > Całe szczęście, że nie wszyscy tamże, nimi są.
    > Co oczywiście, z czym się zgadzam, nie zaprzecza twojej tezie.
    > Osobiście uważam, że upadek FB, oby jak najszybciej, z ewentualnym
    > powstaniem jakiegoś normalnego serwisu co IMO jest realne, mógłby się
    > przyczynić do uzdrowienia, unormalnienia komunikacji w Sieci.
    > ---
    > A normalny to jaki ?

    Obecnie? Chyba żaden, lub prawie żaden. Formalnie... choć pojęcie
    normalności jest jak w przypowieści o Źródle Wody Zapomnienia,
    subiektywne... Taki, który np. nie rzeźbi sposobu mojego komunikowania z
    innymi, który nie mami bajerami jak reklama, który nie niszczy innych
    sposobów komunikacji (a Usenet zaczął zdychać z pojawieniem się FB właśnie),
    itd.
    ---
    FB to 2004 a Usenet nie zmienił się istotnie od roku 1995. Nie o to zresztą
    całkiem chodzi. Znajomości nie będziesz szukał na Usenecie tylko chatach. O
    tyle chodzi, że taki IRC też nie ewoluował więc dość łatwo go było przebić
    komercyjnymi FB czy Badoo. No i właśnie, komercyjnymi czyli ta reklama
    będzie czy tego chcesz czy nie.

  • 95. Data: 2016-01-08 02:10:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ACMM-033"

    > Zepsują :(

    Już zepsute, fejsbuk jednym z narzędzi zepsucia.
    Trochę sie obawiam, że ludziska zostaną zmuszeni pokonfigurować swoje
    Hamstery i stworzyć sieć alternatywną...
    ---
    Na czym by ta alternatywność miała polegać ?

  • 96. Data: 2016-01-08 02:10:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Adam Wysocki"

    > Nigdy nie mów nigdy. Samotny serwer, to jednak strasznie mała frajda. :)

    Najwyżej będzie ostatnim bastionem... :)
    ---
    Takim FB ?

  • 97. Data: 2016-01-08 10:44:39
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > I analfabetów, nie czytających EULA.

    Kiedyś widziałem faceta, który jako hobby miał wpisane "rejestr
    windows". Ten pewnie też czytuje eule wszelakie dla rozrywki.

    Paniał aluzju ?

  • 98. Data: 2016-01-08 15:16:03
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Najwyżej będzie ostatnim bastionem... :)

    Adam, nie bój się, wesprę ciebie, mam czym. Chyba, że UPC mi łącze udydoli,
    ale są inni operatorzy. Z NATem na routerze sobie poradzę, więc to nie
    problem, już odpalałem takie cacka, tak, że Emule widział to jako normalny
    adres.

    --
    [R2]

    ---
    Avast.

  • 99. Data: 2016-01-09 15:40:08
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Fri, 8 Jan 2016 10:44:39 +0100, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Paniał aluzju ?

    Jak do tej pory największym twoim osiągnięciem był rysunek w MS
    Paint, to chyba rzeczywiście nie musisz czytać EULA. Wątpię nawet,
    czy dałbyś radę zrozumieć niektóre klauzule.