  • Data: 2015-12-31 12:18:46
    Temat: Re: Grupa Elektronika na FB
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:n60un9$j24$1@node2.news.atman.pl...
    > Tutaj przy okazji pozdrawiam Dr. Kurniewicza z wydziału elektroniki PŁ.
    > Dawno, dawno temu pan dr. wyraził dość, jakby to powiedzieć - krytyczną -
    > opinię nt. mojego poziomu wiedzy. Co może by i było ok, gdyby nie to, że
    > raczył się wypowiedzieć a priori - bez sprawdzania :)

    Takich najbardziej "lubię", nie wysłucha, a osądza...

    > Odbyło się to na zasadzie "panie, jak wiem, co pan może wiedzieć i umieć
    > !". Taki można powiedzieć - dr. jasnowidz :)

    Ech, zdarzyło mi się, że coś napisałem, o sobie, pod jednym z filmów na YT.
    Jakiś umnyj się wypowiedział coś w stylu, że to autosugestia i sobie
    wmówiłem.
    Zamiast go zjebać, odpisałem, że "mistrzu, szczerze podziwiam i chylę czoła,
    że Mistrz na podstawie jednej wypowiedzi stwierdził to, czego nie byli w
    stanie stwierdzić na podstawie wielu badań inni Mistrzowie, niech poda
    honorarium za wizytę, uzbieram kasę i przyjadę". Zamknął się i nic więcej
    nie powiedział.

    > Ciekawe by było, gdybyśmy dziś porównali nasze osiągnięcia...

    To zależy od człowieka. Wiem, że są tacy, co z zazdrości, zawiści, czy czego
    tam, za nic nie chce dopuścić, aby ktoś jeszcze zajmował się tym, co on,
    żeby miał lepsze wyniki. Inny zaś, zgodnie z powiedzeniem "uczeń prześcignął
    mistrza", uzna, że jeśli uczeń będzie wiedzieć i umieć więcej, niż on, to
    jego rola została spełniona, że nauka idzie we właściwym kierunku. I tych
    lubię. Jak wymaga od innych, to także od siebie.

    > To tyle prywatnych rozliczeń z panami doktorami :)

    Ja nie chcę akurat oceniać dra Kurniewicza, gdyż przede wszystkim, nie znam
    go. Nie to, żebym ci nie wierzył, to nie to. Staram się raczej uderzyć w
    postawę, którą ktoś prezentuje, przy czym wcale nie uważam siebie za
    wzorzec, absolutnie nie. Nie mam najmniejszego zamiaru ani o włos umniejszać
    dorobku, osiągnięć p. dra, ale jeśli w jakiejś sprawie jest "nie, bo nie",
    to przestaje mi się to podobać.

    Krasicki napisał: (Monachomachia, pieśń piąta, pierwsza zwrotka)

    I śmiech niekiedy może być nauką,
    Kiedy się z przywar, nie z osób natrząsa;
    I żart dowcipną przyprawiony sztuką
    Zbawienny, kiedy szczypie, a nie kąsa;
    I krytyk zda się, kiedy nie z przynuką,
    Bez żółci łaje, przystojnie się dąsa.
    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych.

    Podzielam zdanie Krasickiego, który zresztą był księdzem, biskupem, a miał
    dystans do siebie.

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048