  • Data: 2015-12-30 11:40:58
    Temat: Re: Grupa Elektronika na FB
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O poziomie umysłowym odpowiadacza na zgłoszenia nadużyć na FB się nie
    > wysłowię, bo umysł idioty, to Einstein przy nim.

    Zawsze miałem FB za szpiegowski portal dla matołków, ostatnio zaś
    irytują mnie tym bardziej, że zablokowali mi konto (na które wchodziłem
    raz w m-cu może), żądając od odblokowania dokumentów ze zdjęciem :)

    Ale to chuj, bo mi zależy na FB jak na przyjaźni z prezesem.
    Gorzej, że nie idzie tego dziadostwa usunąć, że żeby usunąć trzeba się
    zalogować, czyli przesłać im dokumenty :)

    Na szczęście miałem tam jedno zdjęcie. Więc niech się walą na swoje
    hamerykańskie cyce :)