  • 1. Data: 2009-08-26 19:14:09
    Temat: Grip do Canona 50D
    Od: tliisek <t...@w...pl>

    Witam.
    Co możecie powiedzieć o gripach innych niż oryginalne BG-E2?
    Hahnel, Alpha, Delta?

    Różnica w cenie, jakby nie patrzeć spora, ale pytanie jak z jakością?
    Nie strach, że aparat od gripa odpadnie?

    To na czym mi zależy to pionowy spust i zasilanie z akumulatorów oraz
    opcja na paluszki. Dodatkowe gadżety jak wyzwalanie z pilota czy inne
    zegary, timery nie są mi do szczęścia potrzebne.

    Dzięki z góry za opinie.
    Pozdrawiam, Tomek Lis.

  • 2. Data: 2009-08-26 20:14:05
    Temat: Re: Grip do Canona 50D
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-08-26 21:14:09 +0200, tliisek <t...@w...pl> said:

    > Różnica w cenie, jakby nie patrzeć spora, ale pytanie jak z jakością?
    > Nie strach, że aparat od gripa odpadnie?
    Na przykład nie przystają dokładnie. Takie nie dorobione. Ale działają.
    I nie zauważyłem żeby miał ochotę odpadać. Co prawda nie do 50D, a
    400D, ale to chyba nie ma znaczenia.
    Na statyw to raczej i tak trzeba go zdjąć i to jest największa wada bo...

    > To na czym mi zależy to pionowy spust i zasilanie z akumulatorów oraz
    > opcja na paluszki. Dodatkowe gadżety jak wyzwalanie z pilota czy inne
    > zegary, timery nie są mi do szczęścia potrzebne.
    ... właśnie to są dodatkowe ficzery, które warto mieć. Ale właśnie z
    powodu niezbyt sztywnego połączenia ich funkjonalność jest dość
    problematyczna.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-08-26 21:01:17
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    Użytkownik "tliisek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Różnica w cenie, jakby nie patrzeć spora, ale pytanie jak z jakością?
    > Nie strach, że aparat od gripa odpadnie?

    Mam Hahnela i nie narzekam. Spasowanie dobre, działa jak należy.

    pozdr.
    Rafi

  • 4. Data: 2009-08-27 08:13:51
    Od: Krzysztof Kudłacik <n...@w...pl>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 22:14:05 +0200, JA napisał(a):

    > Na statyw to raczej i tak trzeba go zdjąć i to jest największa wada bo...

    ... zwykle skok gwintu w gripie jest inny niż wymagany do zapięcia na
    statywie. Nie mam pojęcia dlaczego te podróbki tak mają. Drobna rzecz, ale
    bolesna, gdy chcesz w jednej sesji szybciutko przejść z ręki na statyw.

    --
    stopka tymczasowa
    por+folio: http://born66.net/portfolio/

  • 5. Data: 2009-08-27 12:46:13
    Od: "Bartosz" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kudłacik" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ... zwykle skok gwintu w gripie jest inny niż wymagany do zapięcia na
    > statywie. Nie mam pojęcia dlaczego te podróbki tak mają. Drobna rzecz, ale
    > bolesna, gdy chcesz w jednej sesji szybciutko przejść z ręki na statyw.

    Hmmm... mam deltę do Nikona i generalnie nie zauważyłem tej wady. Za taką
    cenę to raczej dobry zakup.

  • 6. Data: 2009-08-27 12:50:21
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 27 Sie, 10:13, Krzysztof Kudłacik <n...@w...pl> wrote:

    > ... zwykle skok gwintu w gripie jest inny niż wymagany do zapięcia na
    > statywie. Nie mam pojęcia dlaczego te podróbki tak mają. Drobna rzecz, ale
    > bolesna, gdy chcesz w jednej sesji szybciutko przejść z ręki na statyw.

    Wszystkie ktore mialem do Nikona i Canona, wlacznie z analogami mialy
    gwint na statyw 1/4 cala 20.
    Pozdrawiam
    StaM

  • 7. Data: 2009-08-27 15:35:52
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Krzysztof Kudłacik wrote:

> [...]
    > statywie. Nie mam pojęcia dlaczego te podróbki tak mają. Drobna
    > rzecz, ale bolesna, gdy chcesz w jednej sesji szybciutko przejść z

    Zartujesz chyba, a do 1 kwietnia jeszcze masa czasu ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 8. Data: 2009-09-14 15:05:31
    Od: NomaD_FH <n...@g...com>

    Mam oryginał - zapomniałem o tym, że to wogóle się odkręca. Ostatni
    raz - po ponad roku od zamontowania, odkręcony był kiedy trzeba było
    dostać się do s/n jak oddawałem body do czyszczenia ;)

    Przykręcane do statywu, monopodu, bez najmniejszych problemów z
    funkcjonalnością. No ale mowa o gripie do 400. Nie wiem, jak z gripami
    do 50-tki.

    Grzesiek "Nomad"