  • 41. Data: 2021-11-19 22:57:47
    Temat: Re: Green Lantern :)
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 18.11.2021 o 22:16, LordBluzg(R) pisze:
    > to "czasem zdycha" i trzeba wzbudzać na nowo

    Trzeba co jakiś czas popychać ale poza tym działa jak perpetuum mobile :)

    --
    SW3

  • 42. Data: 2021-11-20 11:19:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:619660dd$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    user Włodzimierz Wojtiuk pisze tak:

    > TO NIE MA UFOLUDKÓW?!

    są tylko daleko :)
    idą po nas

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 43. Data: 2021-11-20 15:09:26
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    PiteR napisał(a) :
    > in <news:619660dd$0$530$65785112@news.neostrada.pl>

    > są tylko daleko :)
    > idą po nas

    Już tu są. "Oni żyją" ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 44. Data: 2021-11-20 20:20:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:61990181$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    user Zbynek Ltd. pisze tak:

    > Już tu są. "Oni żyją" ;-)

    tak, zwiadowcy

    jeden siedzi w Moskwie
    chce wybić ludzi bronią którą sami wyprodukowali.

  • 45. Data: 2021-11-20 20:41:39
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2021-11-18 o 23:01, LordBluzg(R) pisze:
    > Pewnie Ci ludzie specjalnie trawili płytki, montowali obwody z nudów,
    > pokazywali wyliczenia, oscylogramy, nawijali trafa tylko po to żeby w
    > jakimś kondziu umieścić bateryjkę, nagrać film i ściemniać.

    Zarabiają na YT.

    Robert

  • 46. Data: 2021-11-21 10:31:29
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2021-11-20 15:09, Zbynek Ltd. wrote:

    > Już tu są. "Oni żyją" ;-)

    Ciekawe co dziś byśmy przez te okulary zobaczyli?

    W.

  • 47. Data: 2021-11-22 12:04:25
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.11.2021 o 23:15, heby pisze:

    > Może zdefiniuj te fakty:
    >
    > - Ktoś przekazał wynalazek do niezależych badań laboratoryjnych i mamy
    > wyniki.

    Taa, od razu 3 Noble :)

    > - Ktoś trzyma w ręce płytkę, która diabli wiedzą do czego jest
    > podłaczona, diabli wiedzą co zawiera, i świeci przez tyle czasu aby
    > sprawiała wrażenie, że "free energy".

    Nakłamałeś w jednym zdaniu więcej niż Pinokio przez 6 lat.

    - Nie ma tam żadnych kabli "do czegoś" (prototyp) i podałem inne
    linki/filmy, które to pokazują.
    - Jest schemat i wyjaśnienia zasady działania.
    - Bladego pojęcia nie mam, jak długo to rzeczywiście działa w pętli,
    zakładając dużą dobroć obwodu. Jak dla mnie, działa to stosunkowo długo
    żeby wykluczyć "rozładowanie kondensatorów" użytych w schemacie.

    > Określ, z którym faktem mamy do czynienia i wtedy wyjdzie czy jest sens
    > o tym rozmawiać merytorycznie.

    Wymieniłem.

    > W tej chwili film ląduje w kategori prądnic napędzanych silnikiem, bo
    > dokladnie tym jest.

    Bynajmniej. Rozumiem niechęć sięgnięcia do źródeł projektu. Zawsze tak
    jest, kiedy komuś się wydaje, że brednia toczy brednię i woli nabazgrać
    swój tekst zamiast wczytać się w wyjaśnienia autorów, testy, rozwiązania
    a przede wszystkim olać dokonania i zabetonować.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 48. Data: 2021-11-22 12:10:46
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Przecież zażądałem schematu. Potem go przeanalizowałem i stwierdziłem że
    > to elektroniczny analog znanego elektromechanicznego zestawu
    > silnik-prądnica.

    Pominąłeś istotę a zarazem wyjaśnienie zjawiska rezonansu, gdzie wielu
    to wyjaśnia, skąd się biorą "dodatkowe" impulsy i dlaczego. Wszystko
    jest w likach, wystarczy poczytać.

    > Dokładnie tak.

    > Jakich faktów? Faktów oszustwa?
    >
    > Masz schemat, wykonaj urządzenie i wróć tu się pochwalić. A na razie
    > przestań płakać nam w rękaw.

    Komu w rękaw? Przecież jeśli to wykonam, nic nie ulegnie zmianie.
    Zakładając, że zadziała, ja będę miał działające ustrojstwo a Ty nadal
    będziesz tam gdzie Zomo. Będziesz chciał następne filmy, opisy, pomiary
    i pewnie dostaniesz ale nadal będziesz twierdził, że siedzi tam
    bateryjka :) Musiałbyś jedynie dostać to w ręce i samemu włączyć.

    To też nie zmieniłoby sytuacji, ewentualnie na: "nie wierzę ale działa".

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 49. Data: 2021-11-22 12:11:27
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Zarabiają na YT.

    Na YT zarabiają ci od alternatorów :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 50. Data: 2021-11-22 12:40:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 Nov 2021 12:10:46 +0100, LordBluzg(R) wrote:

> [...]
    > i pewnie dostaniesz ale nadal będziesz twierdził, że siedzi tam
    > bateryjka :) Musiałbyś jedynie dostać to w ręce i samemu włączyć.

    Ogolnie ... masz racje. Tak by to wygladalo - na slowo nie uwierzymy
    :-)

    Tym niemniej:
    -zobaczymy, to powazniej potraktujemy,
    -zrob, bedziesz mial zrodlo zasilania dla siebie,
    -a nawet zysk ze sprzedazy :-)

    > To też nie zmieniłoby sytuacji, ewentualnie na: "nie wierzę ale działa".

    To jednak spora zmiana.

    J.