  • Data: 2019-08-07 19:34:41
    Temat: Re: Grecja - wypozyczalnia i papiery
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-08-2019 o 18:26, heby pisze:

    > E, tyle to nie mamy. Od miesiąca nie wyprzedziłem ani jednej.

    > Owszem. Tylko jak mówie, to wyspa. To może wiele zmieniać względem
    > kontynentu.

    Akurat na Zakyntos nie byłem, ale Kreta czy Korfu często wyglądają
    lepiej niż kontynent.
    Pamiętaj, że w Grecji od wielu lat mają kryzys i infrastruktura siłą
    rzeczy podupadła, czy raczej posunęła się w latach, ale i tak nie jest źle.
    Gorzej niż było 20 lat temu, ale za to duuuużo taniej.

    >Widać że mają infrastrukturę lekko mówiąc zaniedbaną.

    Raczej widać, że leciałeś tam samolotem, a nie jechałeś na kołach.
    Gdybyś przejechał autem przez Bałkany, w życiu byś tak nie powiedział o
    żadnym greckim zakątku.

    Południa Europy nie można porównywać z północą kontynentu, albo
    Niemcami, Francją czy Anglią.

    Ale jak się zatrzymasz choćby na jedną noc w Serbii, Czarnogórze, Bośni
    czy Albanii, to grecka prowincja z miejsca wyda Ci się szczytem
    cywilizacyjnym. ;-)

    O pozaeuropejskich wakacyjnych kurortach, w ogóle nie wspominając.