eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaGranice absurdu [crosspost]Re: Granice absurdu [crosspost]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <q2222g$98d$1$Adam@news.chmurka.net>
    <2401264991$20190120184658@squadack.com>
    <q25h7b$7s9$1@node2.news.atman.pl> <q25man$cjn$1@node2.news.atman.pl>
    <q26c93$hs7$1@node1.news.atman.pl>
    <7505910300$20190122150241@squadack.com>
    <5c476d82$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Granice absurdu [crosspost]
    Date: Wed, 23 Jan 2019 18:46:47 +0100
    Organization: <news.tpi.pl>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    User-Agent: OE PowerTool 4.5.3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.7623
    X-Operating-System: Windows XP Home PL / POSReady 2009
    Lines: 33
    Message-ID: <5c48aa96$3$504$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 84.10.60.130
    X-Trace: 1548266135 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 504 84.10.60.130:4796
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2956
    X-Received-Body-CRC: 1240435526
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740236
    [ ukryj nagłówki ]

    Osoba podpisana jako J.F. <j...@p...onet.pl>
    w artykule <news:5c476d82$0$497$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

    > Albo cos zle zrozumieli, a chodzi o to, ze w ramach naprawy instaluja
    > system na nowo, bo sie nie beda zastanawiac co klient sp*.

    W ramach naprawy to mogą sprawdzić na własnym dysku ze swoim czystym
    systemem, że działa, po czym poinformować klienta, że ma coś narąbane
    w systemie i zapytać, co dalej.

    Poczyniłem następujące założenia:

    1. Zakładam, że to serwis gwarancyjny, więc mają obraz partycji systemowej
    właściwy dla danego sprzętu.

    2. Użytkownik zgłosił awarię sprzętu, więc jego dysk również powinien
    zostać sprawdzony, ale nie zgłosił problemów software'owych, więc serwis
    nie powinien tykać oprogramowania i danych.

    I tu się zaczynają schody. Sprawdzanie sprzętu to również sprawdzanie
    nośnika danych. Co robić, kiedy będą jakieś problemy z dyskiem? Serwis idący
    na łatwiznę próbuje się niejednoznaczności pozbyć z góry wymuszając zgodę
    użytkownika na wszystko, a na wszelki wypadek straszy RODO...
    A przecież użytkownikowi może tak zależeć na danych, że chętnie by oddał
    uszkodzony dysk do firmy specjalizującej się w odzyskiwaniu danych. Kopii
    danych nie mógł zrobić, bo komputer nie działa, dysku nie mógł wyjąć, bo
    musiałby rozebrać cały komputer, a serwis ma to wszystko w głębokim
    poważaniu i beztrosko pozbywa się jedynego powodu oddania komputera do
    naprawy...

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: