  • Data: 2010-01-19 14:09:03
    Temat: Re: Grand Vitara vs. Rav4
    Od: "cztery" <r...@d...trzy> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm dlaczeo szufladkowania? Jak czujesz się zaszufladkowany to cóż... Ale
    > skoro chciałeś pisać o gównianości 4x4 to wnioskowałem ze nie miałeś do
    > czynienia z 4x4 tylko jakimiś nędznymi imitacjami.

    Smieszy mnie dowartosciowywanie sie "prawdziwym" 4x4 podczas gdy potrzeby
    uzytkownikow na naped 4x4 w ogromnej mierze ograniczaja sie do sprawnosci w
    sniegu czy mozliwosci rezygnacji z lancuchow podczas wyjazdu raz do roku w
    gory.
    Po jaki dzwonek kupowac "prawdziwe" 4x4, ktore do codziennego uzytkowania
    potrzebne jest jak swini siodlo ?