-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Grand Vitara 2005-> automat
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <54b6d830$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Thu, 15 Jan 2015 02:17:59 +0100
Message-ID: <1ajs4mrqu2lbk$.1uo56s2hmqy7v$.dlg@40tude.net>
Lines: 33
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1421284681 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2642 89.77.179.152:62352
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2554193
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 14 Jan 2015 21:57:17 +0100, tibam napisał(a):
> Witam na dniach bede jechał oglądać Grand Vitare 2.0 automat 2007r.
>
> Na co zwrócić uwage w tym modelu podczas ogladania?
> Jakieś szczególnie korodujące miejsca są?
> Co sie szybko psuje?
> Jak sprawdzić poprawność pracy blokady mechanizmu roznicowego i reduktor?
Reduktor jak włączysz to samochód jedzie 2x wolniej.
Blokada (jak i reduktor) mają swoje kontrolki na desce rozdzielczej które
migają w czasie zmiany przełożenia, a świecą jak się już uda.
Poznać działanie blokady można po tym, że samochód ma duże opory przy
jeździe na zakręcie (ale wolno to robić tylko na luźnej nawierzchni, bo na
asfalcie można uszkodzić napęd tak jeżdżąc).
Jak się wszystko poblokuje, blokada albo reduktor nie będą się chciały
włączyć albo potem wyłączyć i trzeba będzie jeździć w przód i w tył żeby to
się odblokowało to się nie przejmuj - ten typ tak ma, i to jak auto było
nówka-sztuka to działo się nawet częściej. Czyli jak się to blokuje i
zacina, to znaczy że mało używane :)
> Aha i jak sprawdzić skrzynie automatyczną - nigdy nie jezdziłem autem z
> takim wynalazkiem...
Jak jedziesz, a biegi zmieniają się same to działa :)
Ale to 2.0 w tym aucie to nie jechało nawet z manualem, z automatem to
będzie w ogóle ciężko.
Do tego to auto paliło jak smok, na autostradzie to tak się skalowało że
przy 100km/h było 10l/100km, przy 140km/h było 14l/100km itd...
Następne wpisy z tego wątku
- 17.01.15 10:29 Adam
- 17.01.15 17:35 Tomasz Pyra
- 17.01.15 22:26 Adam
- 17.01.15 22:34 J.F.
- 18.01.15 08:07 Baczek
- 18.01.15 13:49 J.F.
- 18.01.15 14:34 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?