-
1. Data: 2009-03-18 13:55:08
Temat: Gra Fruity Frank bez dźwięku.
Od: "jangr" <j...@i...pl>
Gra Fruity Frank nie ma dźwięku.
Zwracam się o pomoc w skonfigurowaniu ustawień starej gry Fruity Frank która
została przeniesiona przez kogoś na PC-ta.
Gra działa, niestety nie ma dźwięku, który był na Armstradzie bardzo fajny.
Czy jest możliwe takie skonfigurowanie w pliku CPESETUP.EXE aby dźwięk się
pojawił?
Może trzeba dograć jakiś sterownik?
Z góry dzięki za pomoc, bo grę bardzo lubię i wielka szkoda, że nic nie
słychać.
Pozdrawiam,
Janusz.
----------------------------------------------------
------------------------
A oto jak teraz jest skonfigurowana gra. Coś trzeba zmienić?
----------------------------------------------------
------------------------
CPE Setup
1 Keyboard language English
2 Installed sound card SoundBlaster
3 Soundcard base address <0x220> 0x220
4 Printer port LPT1
5 CPC model 6128
6 Enable EMS Yes
7 Soundcard interrupt 0xB
8 Soundcard DMA channel 0x1
9 DMA buffer size 0x40
A Quiet cassette mode No
B Green monitor No
C Use sound Yes
D Use joystick No
E Calibrate joystick -
----------------------------------------------------
------------------------
-
2. Data: 2009-03-18 19:21:57
Temat: Re: Gra Fruity Frank bez dźwięku.
Od: "Jd." <j...@i...pl>
Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
news:gpquo0$6p4$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Gra Fruity Frank nie ma dźwięku.
> Zwracam się o pomoc w skonfigurowaniu ustawień starej gry Fruity Frank
> która została przeniesiona przez kogoś na PC-ta.
NTG...
--
==========###-###*###-###==============
Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl
==========###-###-###-###==============
-
3. Data: 2009-03-19 15:24:07
Temat: Re: Gra Fruity Frank bez dźwięku.
Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>
Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
news:gpquo0$6p4$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Gra Fruity Frank nie ma dźwięku.
> Zwracam się o pomoc w skonfigurowaniu ustawień starej gry Fruity Frank
która
> została przeniesiona przez kogoś na PC-ta.
Nie skonfigurujesz, bo gra chce starego sound blastera widocznego pod
adresem 0x220. Obecne karty dzwiękowe (w tym sound blastery) tudzież
oczywiście chyba wszystkie modele integrowane w płytach głównych nie są
kompatybilne z tym standardem. Wydaje mi się, że można (było) kupić
specjalne modele dla miłośników starych gier.
e.
-
4. Data: 2009-03-19 21:40:53
Temat: Re: Gra Fruity Frank bez dźwięku.
Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>
entroper pisze:
> Nie skonfigurujesz, bo gra chce starego sound blastera widocznego pod
> adresem 0x220. Obecne karty dzwiękowe (w tym sound blastery) tudzież
> oczywiście chyba wszystkie modele integrowane w płytach głównych nie są
> kompatybilne z tym standardem. Wydaje mi się, że można (było) kupić
> specjalne modele dla miłośników starych gier.
AFAIR chyba dosbox idealnie emulował różniste stare karty dźwiękowe.
--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/
Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.
-
5. Data: 2009-03-20 12:32:11
Temat: Re: Gra Fruity Frank bez dźwięku.
Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>
Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości
news:gpue4v$rnm$2@news.wp.pl...
> AFAIR chyba dosbox idealnie emulował różniste stare karty dźwiękowe.
Poszukałem trochę w sieci i znalazłem VDMSound (darmowy). Nie sprawdzałem
jeszcze, ale opis jest obiecujący.
e.
-
6. Data: 2009-03-20 18:45:43
Temat: Re: Gra Fruity Frank bez dźwięku.
Od: "Marcin" <y...@y...yy.pl>
> Gra Fruity Frank nie ma dźwięku.
> Zwracam się o pomoc w skonfigurowaniu ustawień starej gry Fruity Frank
> która została przeniesiona przez kogoś na PC-ta.
> Gra działa, niestety nie ma dźwięku, który był na Armstradzie bardzo
> fajny.
> Czy jest możliwe takie skonfigurowanie w pliku CPESETUP.EXE aby dźwięk się
> pojawił?
Używam WinAPE 2.0 Alpha17 (ustawienia domyślne)
Dźwięk we Franku jest
Symuluje również terkotanie napędu 3"
Marcin