  • 1. Data: 2010-06-14 14:58:45
    Temat: Gr4n4c1k i Revere i lampa do przodu
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Witam i jak w tytule, po czasie, melduje.
    Rzezby dokonalem, wkleilem prowizorycznie (a mam nadzieje, ze bedzie to
    bardzo trwala prowizorka) i przejechalem sie noca.
    Dla porownania wsadzilem te sama zarowke, ktora wczesniej swiecila we
    wkladzie od trmpka. Od Trabiego znaczy. No i jestem zadowolony -
    przyrost swiatlosci subiektywnie (i ostroznie) oceniam na jakies 15%.
    Reflektor to jakis taki:
    http://www.allegro.pl/item1080944146_vw_golf_ii_2_83
    _92_reflektor_glowny_clear_nowy.html
    Z tym, ze ja kupilem w pierwszym lepszym sklepie analogowym ;)
    Powodzenia ;)
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 2. Data: 2010-06-17 17:06:14
    Temat: Re: Gr4n4c1k i Revere i lampa do przodu
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 14-06-2010 o 16:58:45 zbigi <z...@w...pl>
    napisał(a):

> [...]
    _92_reflektor_glowny_clear_nowy.html
    > Z tym, ze ja kupilem w pierwszym lepszym sklepie analogowym ;)

    przy porządkach garażowych znalazłem stary wkład od golfa I i po wstępnych
    przymiarkach wygląda, że taki przeszczep może się udać :)

    dzięki za cenne informacje :)

    pozdrawiam