  • 51. Data: 2009-12-04 15:21:34
    Temat: Re: Google udostepnia serwer DNS
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > No i ? Po co komuś na workstacji DNS ? Nie zawsze ma się pod ręką dane
    > operatora jaki ma DNS.
    równie dobrze może jego zapamiętać albo jakiegoś obok a nie google.
    żałosne.

  • 52. Data: 2009-12-04 15:26:20
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

    Dnia 04.12.2009 Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> napisał/a:

    > równie dobrze może jego zapamiętać albo jakiegoś obok a nie google.
    > żałosne.

    Żałosne jest twoje dokładanie przez Ciebie teorii spiskowych do
    wszelkich możliwych miejsc.

    EOT

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło

  • 53. Data: 2009-12-04 15:34:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 04 Dec 2009 15:20:05 +0000, osobnik zwany Wojciech
    Puchar wystukał:

    > a to nie wiedziałem. chyba też u siebie wprowadze ban na udp/53.
    > Oczywiście jak ktoś zechce to wyłącze.

    przecież to niedozwolona ingerencja w internet. Masz dostarczać wszystkie
    pakiety. A jak sobie zrobię tunel na 53/UDP? ;)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 54. Data: 2009-12-04 16:42:02
    Od: Michał Dziwisz <"michal[et]dziwisz[dot]net"@nie.chce.spa.mu>

    Łukasz Jagiełło pisze:

    > Nie zawsze ma się pod ręką dane
    > operatora jaki ma DNS.

    Pytanie, czy znajomość adresu takiego serwera w obecnym czasie
    faktycznie jest potrzebna, skoro większość użytkowników końcowych i tak
    dostaje wszystko po DHCP nawet, jeśli IP jest statyczne.

    --
    Pozdrawiam, Michał
    www.tyflopodcast.net

  • 55. Data: 2009-12-04 17:13:03
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Żałosne jest twoje dokładanie przez Ciebie teorii spiskowych do
    > wszelkich możliwych miejsc.
    Przecież zgadza się nie musisz. To twój problem.

    Żałosne jest to że "specjalista" nie może zapamiętać jednego IP jeśli nie
    jest 8.8.8.8

  • 56. Data: 2009-12-04 18:37:06
    Temat: Re: Google udostepnia serwer DNS /OT/
    Od: Pawel Malachowski <p...@n...niewazne>

    Dnia 04.12.2009 Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven> napisał/a:

    > Za to Ty masz paranoje gdzie każdy Ciebie inwigiluje i próbuje
    > ograniczyć. Telefonu też nie używasz ? Przecież ktoś może Ciebie
    > podsłuchiwać i nawet nie będziesz tego wiedział.

    http://demotywatory.pl/342429/--Wiesz-co-zdaje-mi-si
    e-

    Wiek XVII, XVIII, XIX, XX... czyż to nie naiwne sądzić, że akurat wyjątkowo
    wiek XXI będzie wiekiem pokoju?

    Różnica jest taka, że teraz akta osobowe na wszystkich gromadzą się same,
    hyperlinkują i nie murszeją w piwnicy, której przeszukanie trwa tydzień.

    --
    Paweł Małachowski

  • 57. Data: 2009-12-04 19:40:33
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    Colin wrote:

    > A myślisz, że po co Google udostępnia taki serwer? Po to, żeby zbierać
    > informacje o tym, kto przegląda jakie strony i później używać ich do
    > dostosowywania reklam czy wyników wyszukiwania.
    >
    > Google jest znane z tego, że nie usuwa nigdy zebranych informacji o
    > użytkownikach albo robi to po 5-10 latach.

    Ten serwer ma ściśle opisaną politykę prywatności. Inna sprawa, czy
    Google jej przestrzega.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 58. Data: 2009-12-04 19:51:33
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <s...@k...fenia.pl>, Bartosz Feński aka
    fEnIo napisał(a):

    > To może zrób coś ze swoim łączem, bo ja jeszcze nie trafiłem adresu,
    > którego by nie rozwiązało w mgnieniu oka.

    Widzisz. Wystarczy mniej typowe wpisać i już bardzo wolno
    rozwiązuje. Z resztą jak widać w wątku, nie tylko ja mam identyczne
    spostrzeżenia.

    I nie równaj wszystkich do swojego wolnego łącza.
    Laików szukaj na innych grupach.

    Jacek

  • 59. Data: 2009-12-04 21:00:35
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Ten serwer ma ściśle opisaną politykę prywatności. Inna sprawa, czy
    > Google jej przestrzega.

    I tu jest cała sprawa. Przecież wiadomo że google nie będzie wystawiał
    swoich informacji na allegro :)

  • 60. Data: 2009-12-04 21:05:33
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > http://demotywatory.pl/342429/--Wiesz-co-zdaje-mi-si
    e-

    I to jest świetne podsumowanie.

    > Różnica jest taka, że teraz akta osobowe na wszystkich gromadzą się same,
    > hyperlinkują i nie murszeją w piwnicy, której przeszukanie trwa tydzień.

    Nie trzeba ciągle pracować. raz się zrobi jakiś serwis, dorzuci lizaczka
    (dobry bajer, kolorowe obrazki, "za darmo" itp.) i już stado baranów idzie
    samo.

    I to ma zalety, nie trzeba używać siły i do tego ci co wierzą w te durne
    teorie są bezpieczni. Tzn. bezpieczniejsi...