  • Data: 2009-10-16 07:39:39
    Temat: Re: Google custom search engine - problem
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    sim_co wrote:
    > Druga kwestia ostylowania wyników. Klient się uparł, żeby strona z
    > wynikami jak najbardziej przypominała wyglądem inne strony w serwisie,
    > problem w tym, że z poziomu panelu googla można to wszystko ostylować w
    > mocno ograniczonym zakresie.

    Będzie musiało wystarczyć.

    > Całość jest w iframe więc żadne moje css-y
    > nie pomogą. Może na to też macie jakąś radę?

    Na pewno pójście w stronę XML API (czyli zaciąganie tych wyników server-side) nie
    jest dobrą drogą -
    nie wszystko jest tam zaimplementowane jak powinno być. Próbowałem, zarzuciłem.
    Zalety możliwości
    ostylowania bledną gdy nie wszystko działa.

    AJAX API też zarzuciłem z podobnych powodów.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL