  • Data: 2019-08-22 12:15:27
    Temat: Re: Google Maps a Waze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:qjj9ca$q21$1$A...@n...chmurka.net...
    W dniu 2019-08-20 o 14:55, blast pisze:

    >To raczej nie wina GM, tylko ustawienia progu czułości GPS. Jak za
    >wąski próg, to każda nawigacja potrafi się pogubić, bo poszczególne
    >odczyty mogą się różnić o kilka metrów.

    To nie ma nic wspolnego z GPS, bo jak rozumiem mowa o planowaniu trasy
    jeszcze duzej odleglosci od felernego miejsca.
    Ot, jakis babol na mapie, ktory powoduje, ze omija.

    >Nie znam dobrze GM, natomiast w AM możesz ustawiać i czułość i
    >opóźnienie.

    A to owszem - w AM (na WinCE) jest pare kompensacji do ustawienia,
    wedle potrzeb i gustu.
    A w innych nawigacjach nie ma.

    W yanosiku na Androida jest np czas przelaczania zestawu
    glosnomowiacego - bo inaczej zjada poczatki.
    W innych nie ma ... i ciekaw jestem - maja lepiej ustawione i im nie
    zjada, czy zjada i nic nie mozna na to poradzic.

    J.